hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > لزوم تعامل بیشتر شهرداری ها با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان

لزوم تعامل بیشتر شهرداری ها با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان

 در دیدار سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان با سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان عنوان شد:لزوم تعامل بیشتر شهرداری ها با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان برای توسعه فعالیت های کودکان و نوجوانان 

در دیدار سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان بر تعامل شهرداری ها با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در راستای پرورش کودکان خلاق تر و مهارت محورتر، تاکید شد. 

سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، در این دیدار اظهار کرد: تعداد زیادی از ساکنین شهرهای ما کودکان و نوجوانان هستند و دادن آموزش های لازم به آن ها موجب می شود ، در آینده شهروندان بهتری را در زمینه های حقوق شهروندی، مصرف صحیح آب و انرژی و دیگر مسائل داشته باشیم دهیم.

مهندس سید محسن حسینی گفت: لازم است در خصوص تعاملات بیشتر شهرداری ها با کانون جلسات تخصصی و کاربردی برگزار شود.  

سرپرست کانون پرورشی کودکان و نوجوانان گلستان در این دیدار گفت: با توجه به اینکه کودکان آینده سازان کشور هستند ، تقاضای ما این است که شهرداری ها به کانون های پرورش کمک های موثرتری داشته باشند . برخی شهرداری ها در این زمینه همکاری مناسبی دارند و در برخی دیگر نیازمند همکاری بیشتری هستیم.

الهه غیناقی اظهار کرد: از طرف دیگر لازم است شهرهایی تحت عنوان "شهرهای دوستدار کودک" داشته باشیم  ، تا بتوانیم با حمایت شهرداری، طرح‌ها و فعالیت‌های خلاقانه را در سطح وسیع توسط کودکان و نوجوانان گسترش دهیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد