hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > لا‌به‌لای مجله‌های قبل انقلاب دنبال عکس‌های بی‌حجاب پروانه معصومی گشتند که بگویند دو روست

لا‌به‌لای مجله‌های قبل انقلاب دنبال عکس‌های بی‌حجاب پروانه معصومی گشتند که بگویند دو روست

روزنامه ایران نوشت: «عده‌ای از افرادی که شعار آزادی زنان و احترام به زن سر می‌دهند، پس از فوت پروانه معصومی، با ذره‌بین در لابه‌لای مجله‌های قبل انقلاب، افتاده‌اند به دنبال عکس‌های بی‌حجاب ایشان، آن‌هم با این هدف که او را به دلیل مواضع سیاسی‌اش محکوم کنند به دورویی و تظاهر.»

روزنامه ایران به نقل از یک منتقد فیلم نوشت که چرا در لابه‌لای مجله‌های قبل انقلاب دنبال عکس‌های بی‌حجاب پروانه معصومه می‌گردید؟

به گزارش ایران، محمد قربانی، منتقد فیلم در اینستاگرامش درباره مرحومه پروانه معصومی نوشت:«عده‌ای از افرادی که شعار آزادی زنان و احترام به زن سر می‌دهند، پس از فوت پروانه معصومی، با ذره‌بین در لابه‌لای مجله‌های قبل انقلاب، افتاده‌اند به دنبال عکس‌های بی‌حجاب ایشان، آن‌هم با این هدف که او را به دلیل مواضع سیاسی‌اش محکوم کنند به دورویی و تظاهر. زن محجوب و باوقاری مثل پروانه معصومی که اگر دنبال جلب توجه بود، می‌توانست با تبدیل شدن به موجودی مجازی، از بسیاری از بازیگران بزک‌شده کاسب حقوق زنان جلوتر باشد. زنی که سال‌های آخر زندگی‌اش را در روستایی دورافتاده، درویشی زندگی کرد. مگر پروانه معصومی زن نبود؟ فقط زنی که شبیه آنها باشد و مواضعش منطبق با ایدئولوژی‌شان، می‌تواند آزاد باشد؟ انتخاب و تغییر معصومی نمی‌تواند محترم باشد؟ معصومی زن نبود؟»

 

منبع: etemadonline-642748

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد