hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > نسخه‌پیچی کیهان به مردم برای در امان ماندن از آلودگی هوا؛ وزن خود را کاهش دهید و هویج و گوجه بخورید!

نسخه‌پیچی کیهان به مردم برای در امان ماندن از آلودگی هوا؛ وزن خود را کاهش دهید و هویج و گوجه بخورید!

روزنامه کیهان نوشت: اگر در طی سال می‌خواهیم سلامت خود را غیر از زمان مواجهه با آلودگی هوا بالا ببریم، باید به وزن خود دقت کنیم. کاهش وزن بسیار مهم است و التهاب بدن را کاهش می‌دهد و اثرات مضر ناشی از آلودگی هوا در بدن را نیز کم می‌کند.

روزنامه کیهان در گزارشی به مردم توصیه کرد برای در امان بودن از خطرات ناشی از آلودگی هوا وزن خود را کاهش دهند و میوه و سبزیجات مصرف کنند. 

این روزنامه به نقل از یک کارشناس نوشت: اگر در طی سال می‌خواهیم سلامت خود را غیر از زمان مواجهه با آلودگی هوا بالا ببریم، باید به وزن خود دقت کنیم.   کاهش وزن بسیار مهم است و التهاب بدن را کاهش می‌دهد و اثرات مضر ناشی از آلودگی هوا در بدن را نیز کم می‌کند. 

کیهان افزوده است: در کنار این توصیه لازم است افراد از انواع میوه و سبزیجات، خصوصاً میوه و سبزیجات رنگی مانند گوجه‌فرنگی، هویج، طالبی، هندوانه و به‌طور کلی میوه‌هایی که دارای رنگدانه‌های زرد و نارنجی هستند استفاده کنند، باید دانست که این مواد هم آنتی‌اکسیدان و هم فیبر دارند و در حفظ سلامت بدن بسیار کمک می‌کنند. 

 

منبع: etemadonline-642620

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد