hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > پاسخ مهدی چمران به انتقادها از افزایش آلودگی هوای تهران: به ازای اذیت شدن تک‌تک شهروندان شرمنده‌ می‌شویم!

پاسخ مهدی چمران به انتقادها از افزایش آلودگی هوای تهران: به ازای اذیت شدن تک‌تک شهروندان شرمنده‌ می‌شویم!

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه آلودگی هوا باعث شده تا شاهد مشکلات تنفسی شهروندان باشیم، گفت: در این شرایط به ازای اذیت شدن تک تک شهروندان، شرمنده می‌شویم و آنچه باید رخ دهد، به خوبی رخ نداده است.

مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه آلودگی هوا باعث شده تا شاهد مشکلات تنفسی شهروندان باشیم، تصریح کرد: در این شرایط به ازای اذیت شدن تک تک شهروندان، شرمنده می‌شویم و آنچه باید رخ دهد، به خوبی رخ نداده است.

به گزارش صداوسیما، وی با بیان اینکه شورا و شهرداری تلاش‌های خود را برای توسعه و بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی کرده‌اند و همکاری دولت نیز در این بخش بسیار مطلوب بوده است، افزود: در ساخت واگن‌های مترو و خرید اتوبوس‌های برقی اقدامات خوبی انجام شده و در بخش معاینه فنی خودرو نیز برنامه‌ریزی بسیار خوبی صورت گرفته است و مسائل دیگر را باید ۲۰ و چند سازمان مسئول پیگیری کنند.

چمران با بیان اینکه دستگاه‌ها اذعان دارند که بودجه برای مدیریت آلودگی هوا پیش بینی نشده است، تاکید کرد: باید اعتبارات لازم برای این موضوع پیش‌بینی شود تا به نتیجه برسد. تقاضای بنده از رئیس مجلس و دولت این است که در این مسأله دقت کافی را داشته باشند. به جای افزایش اعتبار وزارت بهداشت برای درمان، از مشکلات آلودگی هوا جلوگیری کنیم.

 

منبع: etemadonline-642557

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد