hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شهرداری های استان آمادگی خود را در مواجهه با سیلاب حفظ نمایند

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

شهرداری های استان آمادگی خود را در مواجهه با سیلاب حفظ نمایند

در دیدار تعدادی از شهرداران استان، با سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان بر لزوم کمک های دولتی به شهرداری های استان به ویژه شهرداری های کوچک تاکید شد. 

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، در این دیدار اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ۱۴۰۲ ، شهرداری ها نسبت به ارائه بودجه سال ۱۴۰۳ اقدام نمایند و رایزنی های لازم را با کارشناسان دفتر امور شهری انجام دهند تا در اجرا با مشکل مواجه نشوند.

مهندس سید محسن حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال تاثیرات غیر مستقیم سامانه ال نینو را در پیش داریم و باید احتمالا منتظر باران های خشن و سیل آسا با شدت بالا باشیم شهرداری های استان آمادگی خود را در مواجهه با سیلاب حفظ نمایند. 

 

شهرداران شهرهای آق قلا ، مراوه تپه ، صادق آباد ، تاتارعلیا ، انبارالوم ، دوزین ، قرق ، سیجوال ، فراغی ، نوده خاندوز و گلیداغ  در این دیدارها ضمن ارایه توضیحاتی پیرامون حوزه مدیریت خود و طرح دیدگاه های خود در خصوص مسائل شهری، اظهار کردند: کمک های دولتی به شهرداری های کوچک با توجه به اینکه وضعیت درآمدی برخی شهرها کفایت نمی کند، ضروری به نظر می رسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد