hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > انتقاد روزنامه همشهری از جبهه پایداری: اگر حرفی دارد، یک بار تنها وارد میدان شود

انتقاد روزنامه همشهری از جبهه پایداری: اگر حرفی دارد، یک بار تنها وارد میدان شود

همشهری، روزنامه شهرداری تهران نوشت: شاید تصور بر آن باشد که جبهه اصولگرا برای حضور در انتخابات انسجام و وضعیت بهتری نسبت به اصلاح طلبان داشته باشد.

به گزارش شبکه شرق، (مرحوم) احمد کریمی اصفهانی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره جبهه پایداری گفت: «هر زمان که به انتخابات نزدیک می‌شویم پایداری شروع می‌کند از انتخاب اصلح حرف می‌زند تا آنکه بالاخره با کسی کنار بیاید. پایداری زمینه رأی در جامعه ندارد؛ بنابراین با هدف سهم‌خواهی،موضوعاتی همچون انتخاب اصلح را مرتب مطرح می‌کند. اگر این جبهه به حرفی که می‌زند باور واقعی دارد، یک‌بار به‌تنهایی وارد میدان انتخابات شود.»

همشهری، روزنامه شهرداری تهران نوشت: شاید تصور بر آن باشد که جبهه اصولگرا برای حضور در انتخابات انسجام و وضعیت بهتری نسبت به اصلاح طلبان داشته باشد.

شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ۲ تشکل اصلی در جریان اصولگرا که در دوره‌های پیشین انتخابات شکل گرفته‌اند، بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تأکید دارند و در حال ارزیابی از عملکرد نمایندگان فعلی مجلس و شناسایی نیروهای جدید هستند.

به‌نظر می‌رسد چالش اصلی این جریان در انتخابات امسال، دستیابی به لیست واحد و جلوگیری از تشتت لیست‌ها باشد.

منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت گفته است که «با تمام ظرفیت به میدان انتخابات آمده‌ایم تا نیروهای کارآمد و ظرفیت‌های کارشناسی را برای انتخاب مردم آماده کنیم.» غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان نیز با تأکید بر لزوم تدوین شاخص‌های دقیقی برای انتخاب کاندیداها، گفته است: «ما در مجلس دوازدهم باید به‌دنبال شناسایی و استفاده از همه ظرفیت‌های جبهه انقلاب باشیم. تأکید ما تمرکز بر ۳اصل کلیدی کارآمدی، عقلانیت و انقلابی بودن در معرفی نامزدهاست.»

در این راستا جا دارد اشاره‌ای به اختلافات درون طیفی اصولگرایان با جبهه پایداری شود. (مرحوم) احمد کریمی اصفهانی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره جبهه پایداری گفت: «هر زمان که به انتخابات نزدیک می‌شویم پایداری شروع می‌کند از انتخاب اصلح حرف می‌زند تا آنکه بالاخره با کسی کنار بیاید.

پایداری زمینه رأی در جامعه ندارد؛ بنابراین با هدف سهم‌خواهی،موضوعاتی همچون انتخاب اصلح را مرتب مطرح می‌کند. اگر این جبهه به حرفی که می‌زند باور واقعی دارد، یک‌بار به‌تنهایی وارد میدان انتخابات شود.»

 

منبع: sharghdaily-907397

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد