hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > شرور مسلح در شرق تهران دستگیر شد

شرور مسلح در شرق تهران دستگیر شد

شرور دستگیر شده که پس از شرارت زندگی مخفیانه انتخاب کرده بود، در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در محله نارمک دستگیر و از مخفیگاه وی تعدادی تجهیزات نظامی غیرمجاز و ادوات ارتکاب جرم کشف شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شرور سابقه‌دار در عملیات ماموران پایگاه چهارم این سازمان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم تجهیزات دفاعی غیرمجاز و اداوت ارتکاب جرم کشف شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرگرد محمد زیدی با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و نارضایتی مردم و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری شرور و یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران عملیات این پلیس افزود: شرور دستگیر شده که پس از شرارت زندگی مخفیانه انتخاب کرده بود، در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در محله نارمک دستگیر و از مخفیگاه وی تعدادی تجهیزات نظامی غیرمجاز و ادوات ارتکاب جرم کشف شد.

سرگرد زیدی با بیان اینکه دستگیری این شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه به هیچ عنوان اجازه قدرت نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

 

منبع: etemadonline-642294

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد