hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بازی شروع نشده استقلال اعتراض کرد،ذوب آهن بیانیه داد

بازی شروع نشده استقلال اعتراض کرد،ذوب آهن بیانیه داد

رختکن میهمان امکانات مطلوب‌تری دارد؛ ذوب‌آهن برای استقلال جوابیه داد

مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن به اعتراض استقلالی‌ها در خصوص تغییر رختکن این تیم واکنش نشان داد.
به گزارش ورزش سه، در شرایطی که دیدار ذوب‌آهن و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر از دقایقی بعد آغاز خواهد شد، انتشار خبری مبنی بر اعتراض اعضای تیم میهمان به تغییر رختکن این تیم واکنش مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن را به دنبال داشت و او درباره این موضوع توضیحاتی را ارائه داد.
این حواشی به این دلیل شکل گرفت که به نظر رختکن تیم‌های میزبان و میهمان در استادیوم فولادشهر جابجا شده و همین موضوع ناراحتی آبی‌ها را به دنبال داشته و علی سامره، سرپرست استقلال نیز در گفتگو با ناظر بازی نسبت به این مسئله گلایه کرده است.
عباس دارابی، مدیر تیم فوتبال ذوب اصفهان، در گفتگویی کوتاه در این باره توضیح داد: استفاده تیم ذوب آهن از رختکن کنونی هیچ دلیل خاصی ندارد، جز اینکه ما در طول هفته تمرینات خود را در ورزشگاه فولادشهر طی دو نوبت انجام می‌دهیم و همیشه یکی از رختکن‌ها در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و رختکن دیگر با توجه به تجهیزات فنی در اختیار کادر فنی می باشد.
دارابی افزود: به همین خاطر از دو بازی پیش تاکنون از این رختکن استفاده می‌کنیم. کما اینکه رختکنی که در بازی‌های قبل و این بازی تیم‌های میهمان از آن استفاده می‌کنند  امکانات مطلوب‌تری نیز دارد.

 

منبع: khanefootball-49389

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد