hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ذوب آهن- استقلال؛جدال سرنوشت در نصف جهان

ذوب آهن- استقلال؛جدال سرنوشت در نصف جهان

هفته یازدهم لیگ برتر| ذوب آهن- استقلال؛ آبی پوشان به دنبال فتح نصف جهان

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال شنبه با انجام سه دیدار پیگیری می شود که در مهم ترین مسابقه ذوب آهن اصفهان میزبان استقلال است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سه دیدار دیگر از هفته یازدهم لیگ برتر روز شنبه برگزار می شود.
نگاهی به این مسابقات می اندازیم؛
شمس آذر قزوین – گل گهرسیرجان؛ جذاب و دیدنی؟
این نخستین مسابقه دو تیم در تاریخ لیگ برتر است و شمس آذر این فصل به لیگ برتر صعود کرده و با وجود کسر سه امتیاز از این تیم با 9 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است. گل گهرسیرجان 13 امتیازی هم در رده هشتم جدول قرار دارد.

گل گهر سه هفته است که شکست نخورده و شمس آذرهم 4 هفته است نباخته البته هر دو تیم فوتبالی هجومی و تماشاگر پسند ارایه می کنند و شاید یکی از بازی های زیبای هفته در سیرجان برگزار شود.

تراکتور تبریز- فولاد خوزستان؛ نبرد قرمزپوشان

تقابل دو تیم در فصل گذشته هم گل داشت و هم برنده! یکبار تراکتور بازی را برد و یکبار هم فولاد اما اکنون هر دو تیم در شرایط متفاوت قرار گرفته اند تراکتور 15 امتیازی با وجود این که در رده ششم جدول لیگ برتر ایستاده اما هواداران از عملکرد بازیکنان و کادرفنی راضی نیستند بخصوص بعد از باخت به استقلال این نارضایتی بیشتر هم شده است و خمز هم مجبور شد با خبرنگاران تبریزی نشست برگزار کند و همه حرف هایش را بزند و اینکه واقعیت آن است که پرسپولیس، استقلال و سپاهان تیم های قدرتمند تری نسبت به تراکتور هستند!

فولاد هم با یک برد پر حرف و حدیث مقابل آلومینیوم اراک 9 امتیازی شد تا خود را به رده دوازدهم جدول برساند اما 4 گل زده در 10 مسابقه آماری نا امید کننده برای قرمزپوشان اهوازی است. تیم برنده این دیدار قطعا هوادارانش را راضی خواهد کرد و بازنده شرایط سخت تری را تجربه می کند. هواداران تراکتور در تمرین دو روز قبل به بازیکنانشان گفتند به جای گل دادن به تماشاگران در زمین مسابقه گل بزنند!

ذوب آهن اصفهان – استقلال؛ فتح نصف جهان؟

مهم ترین مسابقه هفته در اصفهان بین تیم های اول و دوم جدول لیگ برتر برگزار می شود. آبی پوشان 22 امتیازی تک و تنها صدرنشین هستند آن هم در حالیکه این تیم در حاشیه های زیادی داشت از سویی دیگر ذوب آهن هم یک بالانشین شگفتی ساز محسوب می شود تیمی که بالاتر از پرسپولیس و سپاهان ایستاده است.

در آستانه این مسابقه سبحان خاقانی بازیکن سابق استقلال که این فصل در ذوب آهن حضور دارد رباط صلیبی اش دچار پارگی شد. ذوب آهن اگر برنده شود هم به صدر جدول نمی اید اما سایر مدعیان دیگر خوشحال می شوند استقلال هم برای حفظ صدر کار دشواری پیش رو دارد.

استقلال بعد از این مسابقه با فولاد خوزستان بازی دارد و بعد هم با پرسپولیس ، بنابراین پیروزی در اصفهان یک برد کلیدی محسوب می شود. ماموریت بزرک و مهم شاگردان نکونام فتح نصف جهان است تا خود را برای روزهای سخت آماده کنند.

 

منبع: khanefootball-49345

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد