hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نقشه ویژه رقیب آینده برای سه ستاره استقلال

نقشه ویژه رقیب آینده برای سه ستاره استقلال

با توجه به مصاحبه‌های سرمربی تیم ذوب آهن طی روزهای اخیر مشخص است این تیم قصد دارد از کدام مهره‌های استقلال بیشتر مراقبت کند.

طبق اخبار رسیده از اردوی تیم ذوب آهن در آستانه دیدار مقابل استقلال گفته می‌شود محمد ربیعی برنامه ویژه‌ای برای گرفتن حداکثر امتیاز مقابل تیم استقلال در دیدار خانگی را مد نظر دارد.

تیم ذوب آهن که در آخرین بازی خود پیش از دیدار مقابل استقلال موفق به پیروزی مقابل نساجی مازندران شده است برای مهار گلزنان اصلی تیم استقلال برنامه ویژه‌ای را مد نظر قرار داده و قرار است مهرداد محمدی و کوین یامگا به صورت منطقه‌ای و انفرادی از سوی بازیکنان تیمش مراقبت شوند.

همچنین کادر فنی تیم ذوب آهن برای مهار گوستاو بلانکو نیز برنامه‌های ویژه‌ای را مد نظر قرار داده است. گرچه کمال کامیابی نیا و شایان مصلح دو هافبک میانی تیم ذوب آهن نیز برنامه تخریبی کاملی برای خنثی کردن حملات تیم استقلال توسط هافبک‌های هجومی این تیم از محمد ربیعی دریافت کرده‌اند. ربیعی که نکونام را یکی از مربیان باهوش لیگ برتری خطاب کرده ظاهرا قصد دارد برای روش های همتای خود در استقلال پاتک های تاثیرگذاری را در مسابقه به اجرا بگذارد.

یادآور می‌شود؛ فردین یوسفی و مجید علیاری دو هافبک میانی تیم ذوب آهن در دیدار قبل مقابل نساجی موفق به گلزنی شدند که این نشان می‌دهد هافبک‌های این تیم نیز در امر گلزنی به مهاجمان کمک می‌کنند.

مروری دیگر بر صحبت‌های اخیر محمد ربیعی مشخص می‌کند بین سرمربی نسبتاً جوان به هیچ عنوان در دیدار مقابل استقلال قصد دفاع کردن و رو آوردن به بازی اتوبوسی را مد نظر خود و تیمش قرار نخواهد داد.

ناگفته نماند؛ دیدار هفته یازدهم این دو تیم از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه چهارم آذر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

منبع: khanefootball-49342

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد