hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بازداشت سلطان و نوچه‌ها

بازداشت سلطان و نوچه‌ها

وقتی خبر رسید که سلطان سکه شناسایی شده است، عده‌ای اعلام کردند که با توجه به نبود  محدودیت در خرید سکه نباید با کسانی که دو تن سکه خریده‌اند، برخورد شود اما با جزییات جدیدی که رئیس‌پلیس تهران بزرگ اعلام کرده، مشخص شده که سلطان کارهای دیگری هم کرده بوده و قبلا حکم اعدام گرفته است.  سردار حسین رحیمی گفت:«در ارتباط با پرونده سلطان سکه ١٨ نفر از عوامل و نوچه‌های او به پلیس احضار شدند و گردش مالی و حساب‌های این افراد با کمک بانک مرکزی توسط پلیس در حال بررسی است.» او تأکید کرد که  همه عوامل مرتبط با این پرونده شناسایی شده‌اند و در آینده باز هم عده‌ای دستگیر خواهند شد. او گفت:   «‌پرونده کاملی با ابعاد جدیدتر برای سلطان سکه تشکیل شده است و همان‌طور که سخنگوی قوه قضائیه نیز اعلام کرد، وحید مظلومین در ‌سال ٩١ دستگیر و به اعدام محکوم شده بود.»
به گفته سردار رحیمی  بعضی از نوچه‌های وحید مظلومین یا همان سلطان سکه که در حال حاضر در پلیس آگاهی حضور دارند جزو همان ٩٠ نفری هستند که در تاریخ ٢٥ اسفندماه‌سال ٩٦ در خصوص بازار ارز بازداشت و با قرارهای ١٠ و ٨ میلیاردی آزاد شدند.
سردار رحیمی گفت:«لیست ٥٠ نفره‌ای از خریداران عمده سکه و ارز در اختیار پلیس داده شده تا بررسی‌های لازم درخصوص آنها نیز انجام شود. همچنین لیست ٣٥ شرکت موبایل در اختیار پلیس گذاشته شده و سه بازرس ویژه از سوی دادستان برای بررسی این پرونده‌ها تعیین شده است. با دستگیری نفرات اصلی متخلفان در بازار سکه و ارز خوشبختانه روند صعودی قیمت در بازار سکه و ارز متوقف شده و رو به کاهش است؛ البته عده‌ای به صورت خزنده در بازار سکه و طلا فعالیت می‌کنند که اقدامات آنها تحت کنترل پلیس است  و با آنها نیز برخورد می‌شود. عوامل پلیس از حرکات خزنده این افراد اطلاع داشته و همچنین افرادی که در خصوص بازار ارز دستگیر شده‌اند به مراجع قضائی تحویل داده شده‌اند.»

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد