hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور ۸ آذر در شهرستان بندرترکمن برگزار خواهد شد

اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور ۸ آذر در شهرستان بندرترکمن برگزار خواهد شد

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان و دبیر اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور از برگزاری اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در (۸ آذر) خبر داد، اظهار کرد:  ۷ هزار شهیده در کشور تقدیم انقلاب اسلامی شده که ۹۲۰ شهیده زن اهل سنت و ۲۴ شهیده متعلق به گلستان هستند و مایه افتخار استان ما شناخته می شوند

سرهنگ پاسدار باقر رحمانی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت اولین اجلاسیه ملی شهدای زن اهل سنت کشور و با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یکی از ابتکارات حضرت امام (ره) بود که  ۴۴ سال پیش رقم خورد و ماموریت و رسالت اصلی آن، دفاع، حراست و نگهداری از حوزه ها و بخش های مختلف بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان و دبیر اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور با بیان اینکه امروز هر چه از عمر بسیج می گذرد، ثمره آن را بیشتر درک می کنیم، افزود: بسیج در دفاع سخت به درستی در میدان بود و ایستادگی کرد و در جنگ تحمیلی به درستی با باور به اندیشه های امام راحل در دفاع از میهن در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و بیشترین شهید، جانباز و اسیر را تقدیم انقلاب کرد.

وی با اشاره به شان و جایگاه بالای بسیج، تاکید کرد: باید بتوانیم با ظرفیت بسیج، توطئه های دشمنان را به موقع خنثی کنیم.

دبیر اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور افزود: با ایثارگی مردم غزه شاهد برچیده شن این رژیم غاصب بر روی کره خاکی باشیم.

وی با اشاره به برگزاری اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در استان، گفت: این اجلاس در روز (چهارشنبه ۸ آذر) در شهرستان بندرترکمن برگزار می شود.

رحمانی اظهارداشت: استان گلستان به عنوان رنگین کمان اقوام، زبانزد همه کشور است و باید این وحدت به همه جهان نشان داده شود.

وی، هدف اصلی برگزاری این اجلاسیه را گفتمان سازی فرهنگ مقاومت و ایثار بیان کرد و گفت: این اجلاسیه یکی از ۱۸ برنامه اصلی سازمان بسیج در هفته بسیج است که در ۴۲ برنامه در ذیل این اجلاسیه پیش بینی شده که ۲۲ برنامه آن شاخص هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان با اشاره به وجود هفت هزار شهیده زن در کشور، افزود: از این تعداد ۹۲۰ شهیده زن اهل سنت هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد شهیده زن کشور، ۳۸ شهیده زن در استان گلستان هستند که ۱۴ شهیده شیعه و ۲۴ شهیده اهل سنت هستند.

رحمانی گفت: در اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور خانواده های شهدا، جانبازان و مسئولان ۱۴ استان کشور حضور دارند.

وی افزود: این اجلاسیه با حضور و سخنرانی سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن ورزشی امام رضا(ع) بندرترکمن برگزار می شود.

دبیر اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور گفت: برپایی نمایشگاه با عنوان ریحانه های حماسه ساز، رونمایی از تمبر یادبود اجلاسیه و کتاب لاله های ساحل شرق خزر و برگزاری برنامه های متنوع و هنری از سایر برنامه های پیش بینی شده در این اجلاسیه است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد