hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > «خالص‌سازی» اسم رمز سرپوش گذاشتن بر خرابکاری‌های گذشته است

«خالص‌سازی» اسم رمز سرپوش گذاشتن بر خرابکاری‌های گذشته است

روزنامه کیهان نوشت: با شروع انتخابات مجلس یازدهم تاکید مدعیان اصلاحات بر روی کلمه خالص‌سازی افزایش پیدا کرد. گویا این کلمه برای سرپوش گذاشتن بر روی خرابکاری‌های گذشته‌شان است.جریان مدعی اصلاحات مدتی‌ است با تکیه بر کلیدواژه خالص‌سازی سعی بر خودنمایی، مظلومیت و پوشش خرابکاری‌های گذشته خود را دارند.

روزنامه کیهان تاکید کرد که اصلا‌ح‌طلبان با کلیدواژه خالص‌سازی سعی در کتمان نابلدی و ناکارآمدی خود را دارند.

به گزارش کیهان، با شروع انتخابات مجلس یازدهم تاکید مدعیان اصلاحات بر روی کلمه خالص‌سازی افزایش پیدا کرد. گویا این کلمه برای سرپوش گذاشتن بر روی خرابکاری‌های گذشته‌شان است.جریان مدعی اصلاحات مدتی‌ است با تکیه بر کلیدواژه خالص‌سازی سعی بر خودنمایی، مظلومیت و پوشش خرابکاری‌های گذشته خود را دارند. واژه‌ای که به واسطه آن هم قصد بالا آوردن خود را دارند و هم با این کار امید و رقابت را از انتخابات مجلس می‌گیرند.

این روزنامه مدعی شده است: تا قبل از انتخابات مجلس دوازدهم و ثبت‌نام‌های آن صحبت از عدم شرکت در انتخابات را می‌زدند. در مرحله بعد یعنی رد صلاحیت‌ها (که یکی از کمترین آمارهای رد صلاحیت در ادوار مجلس را به خود اختصاص داد) دم از خالص‌سازی می‌زنند. این حجم از هجمه‌هایی که وارد می‌کنند تا در مسند اعمال نظر و قدرت قرار بگیرید برای چیست؟ برای جایگاهی است که خودتان می‌گویند اختیاری برای انجام کار نداریم و به ما اجازه کار نمی‌دهند؟ یا مطرح کردن خودشان در سطح جامعه با پروپاگاندای رسانه‌ای؟

 

منبع: etemadonline-641776

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد