hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > "بهار جان" دوباره برنامه سال تحویل تلویزیون؛ از خوانندگی چاووشی تا اجرای گودرزی

"بهار جان" دوباره برنامه سال تحویل تلویزیون؛ از خوانندگی چاووشی تا اجرای گودرزی

مشخص شدن برنامه سال تحویل شبکه ۳، ۱ و نسیم، "بهار جان" را به شبکه ۵ سیما آورد؛ برنامه سال تحویلی که از ۲۶ اسفندماه شروع می‌شود.
ویژه‌برنامه زنده "نوروز در راه است" از امشب به مدت هشت شب روی آنتن می‌رود؛ شاید در کنار انتخاب شهروندان خدوم نمونه سال، بازگشت مسعود روشن‌پژوه به تلویزیون و اجرایش مزیت دیگر این برنامه تلویزیونی باشد. برنامه‌ای که فضا را آماده می‌کند تا شبکه 5 سیما همچون شبکه‌های دیگر به استقبال بهار برود و به ویژه‌های عیدانه و تحویل سالش برسد. اتفاقی که در شبکه 1 سیما با انتخاب چهره‌های مردمی و برنامه "فرمول یک" ویژه سال تحویل و اجرای سیدعلی ضیاء می‌افتد.
 "اتفاق" رضا رشیدپور برنامه سال تحویل شبکه 3 سیما شد و بنابر اعلام گروه اجتماعی این شبکه تلویزیونی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 اسفندماه پخش می‌شود. "عصر جدید" هم قرار است روز چهارشنبه 28 اسفندماه با ویژه‌برنامه‌ای روی آنتن برود و البته بنابر اعلام احسان علیخانی، "عصر جدید" در  ایام نوروز نیز ساعت 22 پخش خواهد شد.
در شبکه نسیم بنابر گفته محمد احسانی که چندی پیش با خبرنگار خبرگزاری تسنیمگفت‌وگویی داشت به برنامه تحویل سال این شبکه تلویزیونی اشاره کرد که ویژه برنامه "چهل‌تیکه" روی آنتن خواهد رفت و تقریباً 3 ساعته است.
حالا از شبکه 5 سیما خبر می‌رسد که "بهار جان" دوباره برنامه سال تحویل شبکه 5 سیما شده است. برنامه‌ای که سال قبل از 28 اسفندماه به مدت سه شب روی آنتن رفت. تیتراژ برنامه را محسن چاووشی خواند و هر شب چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی به برنامه آمدند. در کنار حمید گودرزی مجری این برنامه، هیراد حاتمی هم به عنوان مجری حضور داشت. 27 اسفندماه ساعت 22 به مدت 60 دقیقه، 28 اسفندماه حدوداً 2 ساعت از ساعت 20 و 29 اسفندماه از ساعت 16 تا 30 دقیقه بعد از تحویل سال روی آنتن بودند.
محمد قنبری تهیه‌کننده برنامه "پنج‌ستاره" که ترجیح داد بدون تماشاگر به ضبط خودش ادامه دهد، عهده‌دار تهیه و تولید این ویژه‌برنامه نوروزی است. برنامه تحویل سال 1399 شبکه 5 سیما با همان نام سال گذشته یعنی "بهار جان" از 26 اسفندماه روی آنتن می‌آید. این خبر را قنبری تهیه‌کننده "بهار جان" در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  تأیید کرد  و گفت: در 29 اسفندماه به مدت 10 ساعت تا لحظه سال تحویل میهمان مخاطبان خواهیم بود. 
تیتراژ برنامه سال تحویل شبکه 5 سیما (بهار جان) را محسن چاووشی می‌خواند؛ به گفته تهیه‌کننده هنوز مجری برنامه قطعی نشده است.
احتمال دارد همانند سال گذشته حمید گودرزی که با سری جدید "پنج ستاره" به آنتن برگشته،‌ روی صندلی اجرای ویژه برنامه سال تحویل تلویزیون بنشیند. 
گفته می‌شود "بهار جان" قرار است تا پایان تعطیلات نوروز هر شب روی آنتن برود. 
انتهای پیام/
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد