hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بم آمادگی پذیرش مسافر نوروزی را ندارد

بم آمادگی پذیرش مسافر نوروزی را ندارد

فرماندار بم گفت: شهرستان بم در نوروز ۹۹ هیچ‌گونه خدماتی برای مسافران نوروزی اعم از هتلینگ، مهمانسرا‌ها و مدارس را در اختیار مسافران قرار نخواهد داد.
 هادی شهسوارپور ،فرماندار بم  گفت: همه ارگان‌ها و ادارات برای کنترل ویروس کرونا تلاش کردند.
فرماندار بم گفت: کلیه ادارات، از نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات اداری خود را باید در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی شهرستان بم برای کنترل ویروس کرونا قرار دهند.
فرماندار بم گفت: شهرستان بم در نوروز ۹۹ هیچ‌گونه خدماتی برای مسافران نوروزی اعم از هتلینگ، مهمانسرا‌ها و مدارس را در اختیار مسافران قرار نخواهد داد بنابراین از مسافران محترم تقاضا داریم به شهر تاریخی بم سفر نکنند.
شهسوارپور تاکید کرد: به همشهریان بم و بروات توصیه می‌کنیم امسال برای مسافرت  برنامه‌ ریزی نکنند ،در سال‌های گذشته مردم بم مهمان‌نواز بوده و گردشگران با خاطره خوبی بم را ترک کرده‌اند، اما به خاطر شرایط سخت پیش آمده به هم‌وطنان گرامی و عزیز توصیه می‌کنیم به مسافرت نوروزی نروند، چون هتل‌ها، مهمانسرا و مدارس آمادگی پذیرش گردشگر را ندارند و عزیزان برای حفظ سلامتی خودشان به بم مسافرت نکنند و به دیگران هم بصورت گسترده اعلام کنند؛ و در عدم برپایی مراسمات عقد، عروسی، عزا، میهمانی و هرگونه اجتماعات تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شود تا بحران را پشت سر بگذاریم.
فرماندار بم گفت: طی مصوبات، سوختگیری خودرو‌ها باید توسط مسئول نازل در جایگاه سوخت  صورت بگیرد.
او افزود : با توجه به اینکه کارخانه‌های خودروسازی در بم مستقر هستند قرار نیست فعالیت اقتصادی شهرستان بم به‌دلیل ویروس کرونا تعطیل شود، ولی کارخانه‌ها مسائل بهداشتی کارگران را رعایت کنند تا بتوانیم از بحران ویروس کرونا خارج شویم.
در شهرستان بم تا کنون یک نفر به کرونا مبتلا شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد