hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > دشمن به دنبال مایوس کردن هسته‌های اصلی نظام یعنی حزب‌اللهی‌ها است/ رای مردم در انتخابات از جنس مقاومت در غزه است

دشمن به دنبال مایوس کردن هسته‌های اصلی نظام یعنی حزب‌اللهی‌ها است/ رای مردم در انتخابات از جنس مقاومت در غزه است

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شهید مدرس به عنوان مصداق بارز یک نماینده مردمی گفت: دشمن به دنبال مأیوس‌سازی همه جانبه است. مسئولینی که از جنس مردم و انقلاب بوده و خود را تافته جدا بافته نمی‌دانند، می‌توانند برای مردم کار کنند.

به گزارش شبکه شرق، سردار سرتیپ پاسدار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح شامگاه دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه در سومین یادواره شهدای محله امامزادگان فضل و یحیی(ع) شهرستان محلات که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد هفته بسیج در آستان مبارک این امامزادگان برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت یاد شهدا از جنس کار شهدا و به منظور پراکندن ارزش‌های الهی و پراکندن عطر رشادت در میان نسل‌های بعد از جنگ است.

وی شهید محلاتی را عارفی مجاهد خواند و ادامه داد: وی نماد روحانیت سراسر تقوا بود. پیروزی انقلاب اسلامی با صدای وی از رادیو منتشر شد. شجاعت وی مانع از ربایش هواپیما توسط رژیم بعث عراق شد و پس از کسب افتخارات بزرگ در سال ۱۳۶۴ به شهادت رسید.

سنایی راد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: دشمن امروز به کاهش مشارکت به واسطه نارضایتی مردم که ناشی از مشکلات اقتصادی و برخی کم‌کاری‌ها است، چشم دوخته است. اگرچه از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

سنایی‌راد اظهار کرد: «به دلیل درگیری صهیونیست‌ها در جنگ، بسیاری از ماجراهای داخل کشورمان نیز رنگ باخته است. زیرا اسرائیل حامی اقداماتی است که علیه ایران انجام می شود، از شهادت شهید فخری‌زاده گرفته تا حوادث سال ۹۶، سال ۹۸ و تحریک به آشوب داخلی در سال گذشته. این‌ها از فضای رسانه تا عنصر چریکی در مرز حمایت می‌کنند تا به ایران ضربه وارد کنند.»

وی با بیان اینکه رای مردم در انتخابات از جنس مقاومت در غزه و از جنس کار شهید سلیمانی است، انتخابات را یکی از صحنه‌های قدرت ملی کشور دانست و ادامه داد: «قدرت ما تنها چیزی است که می‌تواند صهیونیست‌ها را سر جای خودشان بنشاند. آمریکا و غرب اگر احساس کنند که ما قدرتمند هستیم، حاضر به مذاکره و امتیازدهی نیز خواهد بود اما اگر احساس کند که در موضع ضعف قرار داریم، به ما آسیب وارد خواهد کرد. اگر به دنبال حل مشکلات هستیم باید قوی باشیم.»

وی افزود: «مشارکت در انتخابات، شاخصی برای سنجش قدرت ملی از سوی دشمن است. تعداد آرا به معنای دفاع از نظام است، تعدد آرا نشان‌دهنده گردش قدرت در ایران و سهم داشتن مردم در حاکمیت و ایفای نقش در آن است. دشمن به دنبال مایوس کردن هسته‌های اصلی نظام یعنی حزب‌اللهی‌ها است.»

 

منبع: sharghdaily-906521

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد