hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > مذاکرات تبادل اسرا میان اسرائیل و حماس دو بار شکست خورده است

مذاکرات تبادل اسرا میان اسرائیل و حماس دو بار شکست خورده است

بنا به گفته یک نشریه اسرائیلی گفتگوی غیرمستقیم میان اسرائیل و حماس بر سر آزادی اسرا ادامه دارد.

بنا به گفته یک نشریه اسرائیلی گفتگوی غیرمستقیم میان اسرائیل و حماس بر سر آزادی اسرا ادامه دارد.

به گزارش شفقنا، هاآرتض نوشت: یک منبع «درگیر در مذاکرات با حماس» به این نشریه گفته است که این گروه در حال بررسی افزایش تعداد گروگان هایی است که می خواهد آزاد کند.

این روزنامه گزارش می دهد که این منبع به آن اطلاع داده گفت وگوها ادامه دارد و تماس های غیرمستقیم بین اسرائیل و حماس تاکنون دو بار به طور کامل فروپاشیده و به صبر بیشتری برای رسیدن به توافق نهایی نیاز است.

اسکای نیوز نیز در خبری اعلام کرد: دومینیک واگهورن، سردبیر امور بین‌الملل این رسانه، در مورد مذاکرات بر سر معامله گروگان‌ها، به بینندگان گفته است: به نظر می رسد هنوز در مورد تعداد گروگان ها و همچنین تدارکات نحوه یافتن آنها در بخش های مختلف غزه و نحوه ورود آنها تفاوت هایی وجود دارد. گمان می رود این معامله همچنان بر روی زنان و کودکان متمرکز باشد. اسرائیل می‌خواهد همه زنان و کودکان از غزه خارج شوند و در مقابل، آماده است تعداد بیشتری از زنان و کودکان فلسطینی را که در زندان‌های خود نگهداری می‌کنند، تحویل دهد. هنوز در میان برخی از وزرای دولت اسرائیل تردید وجود دارد. آنها بر این باورند که همچنان در مقابل حماس به  برتری دست خواهند یافت و در مورد احتمال تجدید سازمان این گروه نگرانی دارند.

گفتنی است روزنامه آمریکایی واشنگتن پست روز شنبه گزارش داده بود میان اسرائیل و حماس برای آزادی 50 اسیر اسرائیلی در ازای 5 روز آتش بس توافق حاصل شده که همه طرف‌ها این خبر را تکذیب کردند.

منبع: etemadonline-641561

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد