hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تایید صلاحیت ۴۵۴ داوطلب انتخابات مجلس در هیات‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه گلستان

تایید صلاحیت ۴۵۴ داوطلب انتخابات مجلس در هیات‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه گفت: کاندیداهای انتخاباتی استان گلستان تاکنون اکثرا قانونمند عمل کرده اند  و امیدواریم ،  این روند ادامه داشته باشد .

رئیس کل دادگستری گلستان ؛  تلاش ما برگزاری سالم و پرشور انتخابات است.
حیدر  آسیابی با تاکید بر این که برگزاری انتخاباتی پرشور هدف همه ماست افزود: همزمان که برای پرشور تر شدن انتخابات تلاش می کنیم برای برگزاری سالم  آن نیز اقدامات پیشگیرانه در حال برنامه ریزی و انجام است.
آسیابی افزود: در مرکز استان گلستان تاکنون ۸ جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و در شهرستان های استان تاکنون ۴۶ جلسه درباره پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل شده است.
محمود اسپانلو دادستان مرکز گلستان هم در این جلسه گفت: قانون می گوید افرادی که برای شرکت در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند، ظرف ۱۵ روز باید جایگزین این  اشخاص در آن اداره معرفی شود و اگر این اتفاق نیفتد ، جرم در اداره مربوطه اتفاق افتاده و باید رسیدگی شود .
علی مهاجر رئیس ستاد انتخابات گلستان هم در  این جلسه  گفت:  در مجموع  از ۵۸۱ متقاضی نمایندگی مجلس شورای اسلامی ۴۵۴ نفر در هیات های اجرایی تایید  صلاحیت ،  ۸۳ نفر رد  صلاحیت و ۱۸ نفر نیز عدم احراز شدند.
بهمنی نژاد رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان هم گفت:  ۲۶ نفر از افراد رد صلاحیت شده هیچ شکایتی ثبت نکردند و از گردونه انتخابات کنار رفتند .
وی افزود: آزمون کتبی متقاضیان حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم فردا در قم برگزار می شود و داوطلبان پس از قبولی در این آزمون در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد