hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی ، ششم دی ماه در گلستان

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

برگزاری همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی ، ششم دی ماه در گلستان

حجت الاسلام دیلم گفت: همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی با سه کمیسیون کلام، فقه و زنان در گرگان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نورعلی دیلم در جلسه هماهنگی همایش نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی با ادارات همسو، در سالن وفاق مرکز اسلامی گلستان، گفت: همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی با همت موسسه مذاهب اسلامی قم و دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور و با میزبانی مرکز اسلامی گلستان به صورت همایشی و طی روز های چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ششم و هفتم دی ماه سالجاری در گرگان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به حضور اساتید و مهمانان کشوری در این رویداد ملی در گرگان، افزود: برگزاری کمیسیون های کلام، فقه و زنان با حضور 35 نفر از اساتید و نخبگان در هر کمیسیون از برنامه های برجسته همایش بوده و طی آن بحث های علمی و پژوهشی صورت خواهد گرفت.
رئیس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به تعیین عناوین کمیسیون ها با توجه به نیازها و آسیب های استان گلستان، افزود: کمیسیون کلام با بررسی موضوع "شبهات خداناباوران"،  کمیسیون فقه با بررسی موضوع " رابطه حاکمیت و مردم ، شرائط حاکم و حکم حاکم در تعیین اقامه نماز جمعه و نماز عیدین" و کمیسیون زنان و بانوان با بررسی موضوع "جایگاه زن، خانواده، حقوق و تکالیف در مذاهب اسلامی" و "زیست عفیفانه، حیا، پاکدامنی و تربیت نسل صالح" برگزار می شود.
حجت الاسلام دیلم در ادامه تصریح کرد: با همکاری ادارات همسو ، نهادهای حوزوی و مراکز تخصصی ، شش پیش نشست در گرگان و شهرستانها برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: در این همایش اندیشمندان احناف، شوافع و امامیه حضور پیدا کرده و نظرات و مقالات علمی خود را ارائه خواهند داد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد