hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > حرکت بزرگ منشانه طارمی برای بازیکن تیم ملی نوجوانان

حرکت بزرگ منشانه طارمی برای بازیکن تیم ملی نوجوانان

بازیکنی که با کفش‌های طارمی فیکس تیم ملی شد

اقدام انسان‌دوستانه ستاره تیم بزرگسالان کشورمان مسیر یک بازیکن را به کلی تغییر داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان درحالی قرار است سه‌شنبه برای صعود به مرحله یک چهارم جام جهانی زیر 17 سال مقابل مراکش قرار بگیرد که در مرحله گروهی امتیازهایی برابر با انگلیس و برزیل کسب کرد و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این 2  غول فوتبال جهان، در رتبه سوم گروه C ایستاد.

از روز آغاز جام جهانی درخشش ملی‌پوشان نوجوان تعریف و تمجیدهای فراوانی را به همراه داشته و  بسیاری از بزرگان فوتبال حمایت خود را از شاگردان حسین عبدی اعلام کرده‌اند.

در این میان سرمربی تیم کشورمان ضمن تشکر از همگی، از مهدی طارمی، تشکر ویژه‌ای داشته خاطره جالبی را از اقدام انسان‌دوستانه ستاره تیم ملی نقل کرده که مسیر  یک بازیکن تیمش را به کل تغییر داده است. 

عبدی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: یک تشکر ویژه از مهدی طارمی دارم که شاید خودش راضی نباشد من این را بگویم اما بدانید که در یک تمرین که همزمان شده بود با حضور تیم ملی بزرگسالان، یکی از بازیکنانم کفشش پاره شد. رفت بیرون تا آن را بچسباند و وقتی برگشت گفت آقا مهدی به من گفته دو دقیقه بیا هتل المپیک. من گفتم طارمی با تو چه کار دارد؟ گفت نمی‌دانم.

وی اضافه کرد: چون اجازه نمی‌دهم این بچه‌ها تنها جایی بروند و در زمان مدت اردو، خودم را مسئول همه چیز آنها می‌دانم. گفتم با سرپرست برو و برگرد. وقتی برگشت بال درآورده بود! طارمی دیده بود که او مشغول چسب زدن به کفشش و ناراحت است، به او یک جفت کفش با نام خودش داد. آن بچه آن شب با همان کفش‌ها خوابید و چنان انگیزه‌ای گرفت که الان فیکس تیم ماست. مهدی بزرگی خود را نشان داد به بچه‌ها بزرگی آموخت. او به یک نوجوان امید و آینده داد، کسی که ممکن بود حتی خط بخورد اما حالا فیکس تیم ملی است.

 

منبع: khanefootball-49250

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد