hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > تخریب مستحدثات غیرمجاز در ۱۷۰ عرصه باغی شیراز

تخریب مستحدثات غیرمجاز در ۱۷۰ عرصه باغی شیراز

مستحدثات غیرمجازی در ۱۷۰ عرصه باغی شیراز با رای مراجع قضایی تخریب شد.

شهرداری منطقه شش با همکاری گشت همپوشان متشکل از مامورین نیروی انتظامی 
امور اراضی جهاد کشاورزی در اجرای دستور دادستان مرکز فارس نسبت به اجرای آرای قطعی کمیسیون ماده صد و تبصره ۲ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات و رفع تخلفات ساختمانی در محدوده باغهای شیراز اقدام کرد.  

براساس این گزارش عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۶ ضمن بازدیدهای مستمر از باغ های سطح منطقه، به ویژه باغهای محدوده و حریم، هر گونه تخلف ساختمانی را با تشکیل پرونده موارد تخلف، به کمیسیون ماده صد ارجاع می‌کنند و در مواردی با هماهنگی امور اراضی جهادکشاورزی و گشت همپوشان نسبت بع به رفع تخلف اقدام میکنند.

در همین رابطه و براساس آرای صادره از سوی کمیسیون ماده صد و نیز براساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات اخیرا نسبت به اجرای احکام مبنی بر تخریب مستحدثات  به تعداد 170 پلاک غیرقانونی ، اقدام شده است.

این مستحدثات شامل دیوارگذاری- ساختمان -آلاچیق-استخر-فنس کشی-درب اتومبیل رو و... با دستور مراجع قضایی رفع خلاف و به صورت کامل تخریب شده است.

این گزارش حاکیست مراقبت مستمر از باغها در راستای حفظ فضای سبز توسط نیروهای منطقه و با حمایت های دادستان و معاونین دادستانی مرکز فارس در حال انجام است تا به افراد سودجو اجازه تخریب باغها و ساخت و ساز غیرمجاز داده نشود.

بر پایه این خبر پرونده سایر واحدهای متخلف که اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در باغ ها کرده اند نیز در دستور کار است.

انتهای پیام


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد