hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > گروگان گرفتن نوجوان 15 ساله به دلیل اختلاف مالی

گروگان گرفتن نوجوان 15 ساله به دلیل اختلاف مالی

2 آدم‌ربا که پسر 15 ساله را به دلیل اختلافات مالی ربوده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی نوجوان ۱۵ساله در کمتر از یک ساعت و دستگیری عاملان این گروگانگیری طی عملیات ضربتی ماموران پلیس در شهرستان زهک خبر داد.

به گزارش فارس، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر گروگانگیری نوجوان ۱۵ ساله در سطح شهرستان "زهک" رسیدگی به موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم، در کمتر از یک ساعت محل نگهداری نوجوان ربوده شده شناسایی و در عملیاتی موفق این نوجوان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آدم ربایان با تنگ شدن عرصه به محض حضور ماموران از محل قصد متواری شدن را داشتند، ادامه داد: ماموران انتظامی طی یک اقدام مقتدرانه و برنامه ریزی شده گروگانگیران را غافلگیر و آنان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان ۳۶و ۲۸ساله پس از تحقیقات تکمیلی پلیس علت و انگیزه آدم ربایی را اختلاف مالی دانستند و دو دستگاه خودروی سواری نیز در این راستا توقیف و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

منبع: etemadonline-641397

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد