hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > در همه کشور تنش‌های آبی گسترده‌ای داریم

در همه کشور تنش‌های آبی گسترده‌ای داریم

وزیر کشور با بیان اینکه مشکلات آب اصفهان از جمله مسائل اساسی کشور است که به طور مداوم در مجلس مطرح می‌شود، افزود: در همه کشور تنش‌های آبی گسترده‌ای داریم که آب اکثر مناطق ما از جمله همدان، سنندج، تهران و ... مشکل دارد.

به گزارش شبکه شرق، وزیر کشور گفت: در همه کشور تنش‌های آبی گسترده‌ای داریم که آب اکثر مناطق ما از جمله همدان، سنندج، تهران و غیره مشکل دارد.

احمد وحیدی در جلسه و دیدار با کشاورزان اصفهانی پیرو حل مشکلات زاینده‌رود و احیای رودخانه، ضمن آرزوی نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اظهار داشت: کشاورزان  بهترین قشر تولیدکنندگان هستند که امنیت غذایی کشور وابسته به آنهاست و امروز خوشحالم که در خدمت این قشر عزیز هستم؛ کشاورزان اصفهانی سابقه مجاهدت و ایثارگری دارند و بسیاری از آنها متعلق به خانواده شهدا هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات آب اصفهان از جمله مسائل اساسی کشور است که به طور مداوم در مجلس مطرح می‌شود، افزود: در همه کشور تنش‌های آبی گسترده‌ای داریم که آب اکثر مناطق ما از جمله همدان، سنندج، تهران و غیره مشکل دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه رئیس‌جمهور به مشکلات آب اصفهان توجه ویژه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: امسال حتی در خراسان و مشهد برای تامین آب شرب مردم نگرانی‌های زیادی داشتیم و شهادت می‌دهم که محرابیان تلاش می‌کند در این حوزه‌ها کمترین مشکل ایجاد نشود و باید توجه کرد که وزارت نیرو کار بسیار سختی دارد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت پاسخگو است، گفت: رئیس‌ جمهور بر پاسخگویی تاکید ویژه‌ای دارد و امروز خواستند که در مقام پاسخگویی در خدمت عزیزان باشیم؛ مسئله آب در کل کشور و مشکلات اصفهان مورد توجه جدی است و اصلا اینگونه نیست که خدای ناکرده کسی بخواهد به مسائل بی‌توجهی کند.

 

منبع: sharghdaily-906052

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد