hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > لوکادیا در فکر فرار از پرداخت به پرسپولیس

لوکادیا در فکر فرار از پرداخت به پرسپولیس

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره عدم پرداخت پول از سوی لوکادیا

مهاجم هلندی پرسپولیس که به دلیل فسخ قرارداد یکطرفه، کشورمان را ترک کرده بود، اقداماتی را برای به تعویق انداختن این حکم انجام داد.
به نقل از ‌سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس که با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوسته بود، 27 آذر 1401 تهران را به مقصد کشورش ترک کرد و قرارداد خود را به طور یکطرفه فسخ کرد.

باشگاه پرسپولیس از لوکادیا و باشگاه چینی به دلیل فسخ یکطرفه و ترک کشور و همچنین قرارداد غیرقانونی، به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا شکایت کرد.

در تاریخ 12 مهر 1402 و با اعلام فیفا، باشگاه چینی و لوکادیا در پرونده شکایت پرسپولیس محکوم شدند و این بازیکن موظف شد تا ظرف 45 روز، 324 هزار و 200 دلار به حساب باشگاه پرسپولیس بابت فسخ غیرقانونی قرارداد خود پرداخت کند.

امروز شنبه 27 آبان 1402 آخرین روز مهلت لوکادیا بابت پرداخت این مبلغ به حساب باشگاه پرسپولیس است اما این بازیکن برای توقف روند پرونده، درخواست شرح تفصیلی رأی را کرده که این موضوع نشان دهنده این است که می‌خواهد پرونده را به CAS ببرد. در این صورت و در هر دو مورد که بخواهد پرونده را به CAS  ارجاع دهد یا ندهد، زمان رسیدگی متوقف خواهد شد.

بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس طی مکاتباطی که انجام داده است، پیگیر این موضوع خواهد بود که آیا این بازیکن، برای استنیاف خواهی، پرونده را به دادگاه عالی ورزش می‌برد یا اینکه رأی فیفا را قبول می‌کند و اگر قبول کند، مجددا شمارش زمان، آغاز خواهد شد و باید در زمان و مهلت مقرر، آن مبلغ را پرداخت کند.


 

منبع: khanefootball-49226

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد