درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 267563 | 27 آبان 1402 ساعت 17:40

عکس اولین ایستگاه اتوبوس تهران، ۷۰ سال پیش

برای اولین بار اتوبوسرانی شهری در تهران صاحب خط و ایستگاه شد.
عکس اولین ایستگاه اتوبوس تهران، ۷۰ سال پیش


آبان ۱۳۳۲ شهربانی تهران برای اولین بار خطوط ۱۸ گانه اتوبوسرانی در تهران را اعلام کرد. به دنبال شکایات فراوان شهروندان تهرانی نسبت به کمبود اتوبوس و تعلل در جابه جایی اتوبوس در بسیاری از مسیر‌ها، شهربانی پایتخت مسیر‌های اتوبوسرانی در تهران را اعلام کرد.

این خبر تاریخی را بخوانید و عکسی از وضعیت اتوبوس‌ها و وضعیت ایستگاه ابتدای یوسف آباد در سال ۱۳۳۷ را تماشا کنید.

98817_685

98818_418

99767_890

منبع: اطلاعات آنلاین

منبع: faradeed-162141



عکس خوانده نمی‌شود