hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > نمی‌توان انتظار داشت قیمت مرغ در همه جا یکی باشد!

نمی‌توان انتظار داشت قیمت مرغ در همه جا یکی باشد!

​معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت مرغ در رنج مشخصی در حال حرکت است و نمی‌توان انتظار داشت که این محصول در همه فروشگاه‌ها با یک قیمت واحد به فروش برسد.

محمدابراهیم حسن‌نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه خوراک دام، طیور و آبزیان، گفت: 30 میلیون تن ظرفیت خوراک دام در کارخانجات کشور است که اکنون در حضور 15 میلیون تن از این ظرفیت استفاده می‌شود و نیمی از ظرفیت کارخانه‌ها خوراک خالی است.

به گزارش تسنیم، حسن نژاد گفت: برای ترویج مصرف خوراک دام آماده در کشور باید تلاش صورت گیرد زیرا باعث کاهش ضایعات و پرت نهاده‌های دامی می‌شود و از طرفی بهره‌وری را در تولیدات دام و طیور افزایش می‌دهد.

معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، مبنی بر اینکه نرخ مصوب مرغ امروز چقدر است و چرا این محصول یارانه‌ای با نرخ‌های متفاوتی در بازار به فروش می‌رسد تصریح کرد: قیمت مرغ در بازار در رنج مشخصی در حال حرکت است و نمی‌توان انتظار داشت که این محصول در همه جا با یک قیمت به فروش برسد.

حسن‌نژاد ادامه داد: موضوع قیمت مرغ در خرده‌فروشی اکنون در وزارت صمت دنبال می‌شود.

وی گفت: باید مرغ در محدوده قیمت مشخص خود در حرکت باشد اما این به معنی آن نیست که با نرخ مصوب مخالفتی داشته باشیم.

معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از ارائه توضیح بیشتر در پاسخ به اینکه محدوده مشخص مرغ در بازار چقدر است خودداری کرد.

حسن‌نژاد ادامه داد: در 3 ماه گذشته به طور متوسط 27 تا 130 میلیون قطعه‌ جوجه‌ریزی در کشور انجام شده که این رقم تامین‌کننده نیاز کشور است.

وی در پاسخ به سوال  اظهار داشت: تقاضا برای مرغ در کشور افزایش یافته است و مردم مصرف خود را به سمت این محصول برده‌اند که برای پاسخگویی به این تقاضا ما نیز میزان جوجه‌ریزی را افزایش داده‌ایم که نتایج آن اکنون در بازار مشخص است و کمبودی مشاهده نمی‌کنیم.

منبع: etemadonline-640850

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد