hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > (تصاویر) ایسلند در انتظار یک فوران آخرالزمانی

(تصاویر) ایسلند در انتظار یک فوران آخرالزمانی

در پی مجموعه‌ای از زمین‌لرزه‌ها و شواهدی از انتشار مواد مذاب در زیر زمین، حالا کشور ایسلند در حال آماده شدن برای یک فوران آتشفشانی قریب‌الوقوع است.

فرادید| در حالی که هزاران نفر از مردم ایسلند در حال آماده شدن برای وقوع یک فوران آتشفشانی هستند، تصاویری که از شهر گرینداویک منتشر شده، صحنه‌هایی آخرالزمانی از شکاف‌های ایجاد شده در زمین، خروج دود و بخار از شکاف‌ها و جاری شدن مواد مذاب در زیر سطح را نشان می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ اداره هواشناسی ایسلند گفت که به دلیل اندازه نفوذ ماگمای زیرزمینی و سرعت حرکت آن، خطر قابل توجه فوران در شبه جزیره ریکیانس و یا نزدیکی آنجا وجود دارد.

8

کارشناسان می‌گویند رودخانه‌ای از مواد مذاب به طول 9 میل در زیر شهر جریان پیدا کرده است

فعالیت لرزه‌ای در جنوب غربی ایسلند روز دوشنبه از نظر اندازه و شدت کاهش یافت، اما به گفته مقامات، خطر فوران آتشفشانی همچنان قابل توجه است.

6

هزاران ایسلندی در حال ترک خانه‌هایشان هستند

کارشناسان گفته‌اند رودخانه‌ای از مواد مذاب به طول 9 مایل در زیر شبه جزیره ریکیانس پدید آمده و هنوز فعال است؛ جهنمی زیرزمینی که ساکنان گرینداویک را به شدت در معرض خطر قرار می‌دهد.

4

به همین دلیل در چند روز گذشته، مقامات ایسلند دستور تخلیۀ سریع خانه‌ها در گرینداویک را صادر کردند و هزاران نفر مجبور شدند که به سرعت شهر را ترک کنند.

انتظار می‌رود که فوران آتشفشانی از بستر دریا و در ناحیۀ جنوب غربی شهر آغاز شود.

5

7

10

منبع: faradeed-161502

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد