hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > ارسال پرونده ثبت‌نام دواطلبان خبرگان در تهران به شورای نگهبان

ارسال پرونده ثبت‌نام دواطلبان خبرگان در تهران به شورای نگهبان

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت:‌ پرونده مدارک ثبت نامی داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه تهران ساعت ۱۴ امروز به نماینده شورای نگهبان تحویل داده می‌شود.

به گزارش شبکه شرق، «محسن اسلامی» روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: با پایان ثبت نام ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۰ آبان ماه، تمام فرایند برای همه داوطلبان طی و شناسه رهگیری صادر و تشکیل پرونده شد و اکنون منتظر دریافت مابقی پرونده‌های مدارک ثبت نامی داوطلبان خبرگان رهبری از مراکز فرمانداری‌های استان هستیم.

سخنگوی ستادانتخابات کشور در ادامه گفت: بر این اساس با هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور مابقی پرونده‌های مدارک ثبت‌نامی داوطلبان خبرگان رهبری طی هفته به شورای نگهبان تحویل داده می شود.

در ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۵۱۰ نفر برای این دوره نام نویسی کردند.

اسلامی درباره آغاز فرایند رسیدگی به اعتراض آن دسته از داوطلبانی که عدم تایید و احراز صلاحیت شدند، گفت: این فرایند از هشت صبح روزگذشته ۲۱ آبان ماه آغاز شده که تا چهارشنبه ۲۴ آبان فرصت دارند، در ساعت بین هشت صبح تا ۱۸ عصر اعتراض خود را در سامانه وزارت کشور ثبت کنند. اما نکته این است که داوطلبان اعتراض خود را در سامانه شورای نگهبان ثبت می‌کنند که در پنجره واحد وزات کشور پیوند گذاشته شد و متولی ثبت اعتراض و بررسی ها برعهده هیات نظارت استان با هماهنگی هیات نظارت مرکزی است.

وی این را هم گفت که آمار ثبت اعتراض ها پس از پایان فرصت چهار روزه اعلام می شود.

 

منبع: sharghdaily-905287

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد