hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > کشف خودرو ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در تهران

کشف خودرو ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف یکدستگاه خودرو بنز قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این خودرو را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش شبکه شرق، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز دوشنبه اعلام کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی خودرو قاچاق در محدوده سعادت آباد شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودرو بنز اس ۵۰۰ قاچاق در پارکینک برج صدرا واقع در سعادت آباد بلوار حق شناس دپو شده که به وسیله کامیون‌های خودرو بر به این مکان منتقل و سپس تحویل مشتری می‌دهند.

سرهنگ افشاری ادامه داد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند و مشخص شد یک دستگاه خودرو بنز اس ۵۰۰ مشکی رنگ در طبقه منفی ۲ این محل پارک و پلاک خودرو دیگر بر روی آن نصب است و خودروی مذکور فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه خودرو کذکور توقیف و مالک نیز به مقر پلیس منتقل شد، اظهار کرد: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی گردید.

این مقام پلیسی اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: sharghdaily-905220

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد