hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تشکیل گروه رصد و پایش ستاد ملی امر به معروف در استان ها؛ برنامه ریزی برای ترمیم بر اساس شیوع آسیب‌ها

تشکیل گروه رصد و پایش ستاد ملی امر به معروف در استان ها؛ برنامه ریزی برای ترمیم بر اساس شیوع آسیب‌ها

دبیر ستاد ملی امر به معروف از تشکیل گروه رصد و پایش در استان‌ها خبر داد و گفت: در هر استان بر اساس شیوع آسیب ها، برای ترمیم برنامه ریزی می‌شود.

حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان در گرگان گفت: تعامل با دستگاه‌های فرهنگی و انقلابی برای اجرای مشترک برنامه‌ها باید تقویت و از موازی کاری پرهیز شود.

حجت الاسلام طاهری آکردی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در سه عرصه کلی فرهنگ سازی، اقدامات عملی و نظارت فعالیت و در زمینه‌های آموزش آمران، توسعه تشکل‌های مردم نهاد، راه اندازی شورا‌های امر به معروف در دستگاه‌ها و حمایت از آمران به معروف، برنامه ریزی دارد.

وی اضافه کرد: مرجعیت نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها بر شورا‌های استانی امر به معروف باید حفظ شود.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان نیز با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر، محدود به حوزه‌ای خاص نیست، گفت: بر اساس آموزه‌های دینی، گستره آن به حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و همه شئونات زندگی در جامعه می‌رسد.

استاندار گلستان هم گفت: در راستای تحقق ماموریت‌های ستاد، اقدامات سلبی و ایجابی به صورت توامان صورت می‌گیرد.

علی محمد زنگانه افزود: مجموعه اقداماتی که در دانشگاه ها، آموزش و پرورش و سایر نهاد‌های فرهنگی در حال انجام است، قابل تقدیر است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد