hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > مدارس نباید به‌خاطر آلودگی هوا تعطیل شوند؛ غیرحضوری ادامه می‌دهیم

مدارس نباید به‌خاطر آلودگی هوا تعطیل شوند؛ غیرحضوری ادامه می‌دهیم

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که تا این لحظه خبری از تعطیلی و غیر حضوری شدن مدارس تهران به دلیل آلودگی هوا نیست. به گفته سعی دولت بر این است که آموزش و مدرسه تعطیل تعطیل نشوند و در صورت ضرورت غیرحضوری دایر باشند.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه حضور خود در نهاد ریاست جمهوری درباره تعطیلی مدارس برخی شهرها به دلیل آلودگی هوا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، صحرایی گفت: از سال قبل اعلام کردیم مدرسه و آموزش تعطیل نمی‌شود و مدارس باید باز باشند. همکاران ما و مدیریت مدرسه باید در مدرسه حاضر باشند تا معلمانی که امکان ارائه خدمت به صورت مجازی از منزل را ندارند، امکان تدریس در مدرسه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان امکان دسترسی به شاد را دارند، افزود: از حدود دو هفته قبل از همکاران خواستم برای لحظاتی که به تشخیص کمیته آلودگی هوا و استانداریهای هر استان، کلاس‌ها غیر حضوری می‌شود، آمادگی داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه آموزش و مدرسه تعطیل شدنی نیست، افزود: بخشنامه‌ای برای این هفته ابلاغ می‌شود تا به هیچ عنوان در زمانی که به دلیل آلودگی هوا مدارس غیر حضوری شد، کلاس‌ها تعطیل نشوند. به هیچ عنوان در هیچ شرایطی رای به غیر حضوری شدن مدارس نمی‌دهیم و خواهشم از کمیته آلودگی هوا این است که به این سیاست راهبردی دولت را توجه کند.

صحرایی همچنین خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور تاکید کرد: مدیران کل آماده باشند که اگر کمیته اضطرار تعطیلی حضوری مدارس را اعلام کرد، کلاس‌های درس به صورت غیر حضوری برپا باشد.

 

منبع: etemadonline-640505

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد