hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نیکفر: واقعیات را منعکس کردیم

نیکفر: واقعیات را منعکس کردیم

رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست باشگاه سپاهان آخرین وضعیت اعتراض باشگاه سپاهان به رأی کمیته انضباطی درباره دیدار با پرسپولیس را تشریح کرد.

منوچهر نیکفر، درباره مطرح شدن نام گزینه‌های گوناگون برای مدیرعاملی باشگاه سپاهان اظهار داشت: فعلاً که سرپرستی باشگاه را به من سپرده‌اند و تا پایان فصل در خدمت باشگاه هستم.

وی درباره صحبت‌های مسعود تابش درباره تلاش‌های خود در باشگاه سپاهان در 2 سال گذشته تصریح کرد: ایشان خدمات بسیار ارزشمندی در باشگاه سپاهان انجام داده و کماکان در هیئت‌مدیره از خدمات ایشان استفاده می‌کنیم و من نیز در طول سال‌هایی که در باشگاه سپاهان بوده‌ام از مشاوره‌های او استفاده کرده‌ام و در آینده نیز استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست باشگاه سپاهان گفت: در حال حاضر نیز در کنار ایشان نشسته‌ام، سال‌ها است با هم کار می‌کنیم و هم‌اکنون نیز تنها موقعیت‌ها عوض شده و همچنان از ایشان در کسوت عضو هیئت‌مدیره باشگاه استفاده خواهیم کرد.

وی درباره آخرین وضعیت اعتراض باشگاه سپاهان به رأی کمیته انضباطی درباره دیدار با پرسپولیس بیان کرد: همین الان مشغول نوشتن لایحه اعتراض خود به رأی کمیته انضباطی هستیم تا ان‌شاءالله آن را ارسال کنیم و قطعاً به این رأی اعتراض خواهیم کرد.

نیکفر در پاسخ به اینکه آیا سپاهان در مستندات خود به مواردی مانند حضور برخی عوامل باشگاه پرسپولیس در اتاق ناظر این دیدار هم اشاره می‌کند یا خیر اضافه کرد: در دفاعیه خود به آن موارد اشاره می‌کنیم. این وظیفه هیئت رسیدگی‌کننده است و ما واقعیات و مواردی که بوده را منعکس می‌کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد