hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تیم «به افق فلسطین» به خاطر این مهمان خاص اخراج شدند!

تیم «به افق فلسطین» به خاطر این مهمان خاص اخراج شدند!

برنامه «به افق فلسطین» که از روزهای ابتدایی جنگ اخیر روی آنتن شبکه افق می‌رود و توانسته بود با ادبیات و نگاهی جدید مخاطبان زیادی جذب کند، به یکباره دچار شوک شد.

به گزارش شبکه شرق، آرمان ملی نوشت: برنامه «به افق فلسطین» که از روزهای ابتدایی جنگ اخیر روی آنتن شبکه افق می‌رود و توانسته بود با ادبیات و نگاهی جدید مخاطبان زیادی جذب کند، به یکباره دچار شوک شد. 

مطابق شنیده‌های «فرهیختگان» برنامه که با ایده تیم اوج بالا آمده بود و سعی می‌کرد از زاویه متفاوت درباره وقایع و تحولات در سرزمین‌های اشغالی صحبت کند از ظهر امروز از برنامه حذف شدند. 

درحالی که تلویزیون در سال‌های اخیر با بحران مخاطب مواجه شده و منابع رسانه‌ای در بحران‌های سیاسی به بیرون از مرزها منتقل شده است، ساختن برنامه‌هایی مثل «به افق فلسطین» که مخاطب را در حد قابل قبولی جذب کرده بود، برای آنتن حیاتی بود که با تصمیم عجیب مدیران سرنوشت این برنامه هم نامشخص شد. 

روز پلاس هم نوشت؛ تیم سازنده برنامه متفاوت «به افق فلسطین» از برنامه اخراج شدند. پیگیری روزپلاس نشان میدهد محمدجواد ظریف مهمان روز شنبه این برنامه بود که ‌ناگهان حضور وی نیز منتفی شد.

 

منبع: sharghdaily-905027

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد