hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > بازگرداندن بیش از ۲ هزار تبعه غیر مجاز افغان از گذر مرزی زابل

بازگرداندن بیش از ۲ هزار تبعه غیر مجاز افغان از گذر مرزی زابل

فرمانده هنگ مرزی زابل گفت: تعداد ۲هزار و ۳۴۳ تبعه افغان از طریق دروازه گذر مرزی میلک به کشور افغانستان انتقال داده شدند.

به گزارش شبکه شرق، فرمانده هنگ مرزی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۲ هزار و ۳۴۳ نفر از اتباع غیرمجاز افغانستانی از طریق گذر مرزی میلک به کشورشان بازگردانده شدند.

پرویز قاسم زاده روز شنبه بیان کرد: تعداد ۲هزار و ۳۴۳ نفر از اتباع افغانستانی که در نقاط مختلف کشور به دلایلی همچون ورود غیر قانونی، اقامت غیرقانونی و یا پایان اعتبار گذرنامه دستگیر شده بودند، از طریق دروازه گذر مرزی میلک به کشور افغانستان انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: مرزبانان برابر قانون مقابله با تردد و اقامت غیرقانونی اتباع بیگانه غیرمجاز در مرزها را به صورت جدی در دستور کار دارد تا اثرات سوء و معضلات اجتماعی این پدیده بویژه بزهکاری‌های دامنگیر جامعه نشود.

فرمانده هنگ مرزی زابل تاکید کرد: با وجود تمام اقدامات انجام شده باز هم شاهد تردد بدون مجوز برخی از اتباع کشورهای همسایه در سطح کشورمان هستیم که مرزبانان در این‌ خصوص برابر وظایف ذاتی و قانونی نسبت به دستگیری و بازگرداندن این اتباع بیگانه غیرمجاز اقدام خواهد کرد.

 

منبع: sharghdaily-904897

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد