hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > ویژگی های سفارش oco در صرافی ارز دیجیتال چیست؟

ویژگی های سفارش oco در صرافی ارز دیجیتال چیست؟

آیا می‌دانید ویژگی های سفارش oco در صرافی ارز دیجیتال چیست؟ ارز دیجیتال یک نوع پول دیجیتالی است که آن را بر پایه علم رمزگذاری طراحی کرده‌اند. حال در دنیای ارزهای دیجیتالی اصطلاحات و مفاهیم بسیار متعددی کاربرد دارد. سفارش oco یک نوع سفارش است که معامله‌گر در بازار ارز دیجیتال می‌تواند با کمک آن به هدف خود برسد. با کمک سفارش oco این امکان فراهم می‌شود که به‌صورت همزمان بتوانید دو سفارش را ثبت کنید. ویژگی‌های این نوع سفارش بسیار زیاد است. اکنون شما کاربران عزیز برای آشنایی با مزایای این سفارش با ما همراه شوید.

سفارش oco در صرافی ارز دیجیتال چیست؟

سفارش oco در صرافی ارز دیجیتال یک نوع تکنیک معامله در دنیای ارز دیجیتال محسوب می‌شود. با کمک این نوع سفارش می‌توانید به‌صورت همزمان دو سفارش را همراه یکدیگر به ثبت برسانید. بدون شک در بازار ارز دیجیتال معامله بسیار دشوارتر از یک خرید و فروش ساده در دنیای غیر مجازی است.

این استراتژی معاملاتی هم اکنون در بازار ارز دیجیتال محبوبیت بسیار زیادی دارد. حال این سفارش خود شامل دو سفارش استاب لیمیت و اوردر است. بستری برای شما معامله‌گران مهیا می‌شود تا یک سفارش برای استراتژی افزایش و از طرفی یک سفارش دیگر نیز برای استراتژی کاهش را قیمت به ثبت برسانید.

حال در صورت فعال شدن یکی از این دو سفارش، یکی از آن‌ها بلافاصله در لیست سفارشات قرار می‌گیرد و دستور دیگر لغو خواهد شد. این پروسه‌ای که به‌صورت خودکار در اختیار شما معامله‌گران قرار دارد، شرایطی را مهیا می‌سازد تا هم بتوانید در قیمت‌های بالا از قیمت حال و هم در قیمت‌های پایین‌تر خرید خود را انجام دهید. البته همین مسئله برای فروش نیز ثابت است و می‌توان دو سفارش فروش را در قیمت بالا و در قیمت پایین‌تر تنظیم کرد. برای ثبت سفارش صرافی نیز باید حتماً اطلاعات کافی در رابطه با بازار ارز دیجیتال داشته باشید.

 

ویژگی های سفارش oco در صرافی ارز دیجیتال چیست؟

سفارش oco در صرافی ارز دیجیتال دارای مزایای بسیار زیادی است. آنچه که باعث محبوبیت این نوع سفارش می‌شود، ویژگی‌های آن است که شامل موارد زیر هستند:

مدیریت سرمایه

از مهمترین ویژگی‌‌های این سفارش در صرافی ارز دیجیتال می‌توان به مدیریت سرمایه خود اشاره داشت. با تعیین به موقع دصد سود و درصد ضرر و همچنین حد آن می‌توانید به درستی این پست پروسه را مدیریت کنید.

2

سفارشی ‌سازی

سیستم این سفارش به گونه‌ای است که معامله‌گران می‌توانند نسبت ریسک به پاداش را به راحتی سفارشی کنند. حال این ریسک نسبتی است که مابین پاداش احتمالی و پاداش پذیرفته شده قرار دارد. این نسبت ریسک توسط سیستم از پیش تعریف شده است. با کمک این سیستم نیز می‌توان نقاط خروج را برای هر دو نقطه مدیریت کرد و ضرر را کاهش داد. به همین سبب این سفارش را با نام سفارش حد ضرر نیز می‌شناسند که به راحتی حد ضرر و سود را مدیریت می‌کند. اگر نگاهی به گذشته بیاندازید، متوجه می‌شوید که کاربران ایرانی زیادی به دلایل مختلف سرمایه خود را در صرافی‌ها از دست داده‌اند. خوشبختانه این روزها صرافی‌های زیادی در کشور فعالیت دارند و خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

 

 

منبع: sharghdaily-904815

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد