hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > توجه به امر تحقیق و تالیف از ضروریات طلاب و مدارس علوم دینی است

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش مرکز اسلامی گلستان:

توجه به امر تحقیق و تالیف از ضروریات طلاب و مدارس علوم دینی است

آخوند میرزاعلی گفت: تعداد 10 نفر از علما و روحانیون اهل سنت استان مدرک علمی گرفتند.

آخوند کرامت اله میرزاعلی در آیین اعطای دانشنامه علمی، مدارک سطح به تعدادی از علمای اهل سنت استان گلستان در سالن وفاق این مرکز گفت: توجه به امر تحقیق، پژوهش و تالیف از ضروریات ارتقای بنیه علمی طلاب و مدارس علوم دینی اهل سنت استان گلستان است.
وی افزود: در این آیین به تعداد 10 نفر از علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان مدارک علمی سطح دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدراس علوم دینی اهل سنت اعطا گردید.
سرپرست معاونت آموزش و پژوهش مرکز اسلامی گلستان، افزود: از این تعداد هفت نفر از علمای اهل سنت، مدرک سطح یک و سه نفر نیز مدرک سطح دو دریافت کردند.
آخوند میرزاعلی با بیان اینکه، مدارس علمیه در امر پژوهش، تحقیق و تالیف، فعالیت جدی داشته باشند، بیان کرد: توجه به امر تحقیق، پژوهش و تالیف از ضروریات ارتقای بنیه علمی طلاب و مدارس علوم دینی اهل سنت استان گلستان است.
وی همچنین در خصوص نظام پرداختی و ارائه خدمات به طلاب و روحانیون اهل سنت، نیز گفت: داشتن مدرک سطح علمی معتبر، گواهی تدریس، مجوز تدریس، گواهی کلاس های فرهنگی و روش تدریس، تعداد طلاب، پژوهش، تالیف کتاب، بارگذاری مدارک به روز در سامانه طاها و ... از شاخصه های نظام پرداختی و ارائه خدمات به طلاب و روحانیون اهل سنت است.

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش مرکز اسلامی گلستان همچنین تاکید کرد: جهت ارتقای کمی و کیفی مدارس علمیه، طلاب و علمای مدارس علوم دینی اهل سنت با مرکز اسلامی گلستان همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.
آخوند میرزاعلی همچنین، علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان را برای شرکت در آزمون های تعیین سطح و المپیاد علمی طلاب کشور، تشویق کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد