hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > درون مجلل‌ترین خودروی کاروان جهان با گاراژ اختصاصی

درون مجلل‌ترین خودروی کاروان جهان با گاراژ اختصاصی

سازنده آلمانی پرفورمنس اس برای قیمت گذاری خود دلایلی دارد. مهم‌ترین دلیل آن است که این خودروی کاروان قادر است یک خودروی بوگاتی کامل را در زیر کابین خود که گاراژ آن قلمداد می‌شود جای دهد. گاراژ زیر خودرو به صورت هیدرولیکی بیرون می‌آید و مالک خودروی کاروان می‌تواند خودروی دیگر را درون خودروی کاروان پارک کند.

فرارو- این مجلل‌ترین خانه متحرک جهان با یک آشپزخانه کامل و مجهز، یک تلویزیون و یک گاراژ اختصاصی کامل برای پارک کردن خودرو است. این خودروی کاروان با نام «پرفورمنس اس» (Performance S) که توسط شرکت خودروسازی آلمانی «ولکنر موبیل» ساخته شده بهترین گزینه از نظر ارائه راحتی و تحمل برای سفرهای طولانی محسوب می‌شود. این خودروی کاروان مجلل در سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شد و با قیمتی معادل ۱.۵ میلیون پوند به بازار عرضه شده است که به طرز شگفت آوری برای یک خودروی کاروان گران محسوب می‌شود.

به گزارش فرارو به نقل از سان، با این وجود، سازنده آلمانی پرفورمنس اس برای قیمت‌گذاری خود دلایلی دارد. مهم‌ترین دلیل آن است که این خودروی کاروان قادر است یک خودروی بوگاتی کامل را در زیر کابین خود که گاراژ آن قلمداد می‌شود جای دهد. گاراژ زیر خودرو به صورت هیدرولیکی بیرون می‌آید و مالک خودروی کاروان می‌تواند خودروی دیگر را درون خودروی کاروان پارک کند.

درون مجلل‌ترین خودروی کاروان جهان با گاراژ اختصاصی

یک یوتیوبر با بررسی این خودرو گفته است: «این بهترین خودروی کاروان است که می‌توان خریداری کرد». یک یوتیوبر دیگر آن خودرو را به عنوان «عجیب ترین» خودروی جهان معرفی کرده که گویی می‌تواند «مانند یک چاقوی ارتش سوئیس» با فشار دادن یک دکمه تا شود.

منبع: fararu-681136

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد