hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سه‌شیـر‌ها به خانـه برگشتند

سه‌شیـر‌ها به خانـه برگشتند

تیم ملی انگلستان بعدازظهر دیروز به فرودگاه بیرمنگام رفت و به خانه برگشت. به طرفداران هشدار دادند که به فرودگاه نیایند و از آن دور بمانند، چون هیچ رژه‌ای وجود ندارد و هیچ خوشحالی در کار نیست.

گری لینکر توییت کرده است: «جام جهانی فوتبال یک ترانه سرگرم‌کننده است که نشان می‌دهد تیم ما برای چندین دهه در آن موفق نبوده است. هیچ‌کس به این فکر نمی‌کرد که در بازی آخر ما برنده می‌شویم و من کاملا می‌فهمم که چرا این‌گونه فکر می‌کنید.»
در دیدار رده‌بندی جام جهانی ٢٠١٨ روسیه و در سن‌پترزبورگ، انگلیس مورد ضرب و شتم قرار گرفت و ٢ بر هیچ به بلژیکی‌ها باخت. بلژیکی‌هایی که آمده بودند جام را فتح کنند اما نگذاشتند جام به آنها برسد و به رتبه سومی رسیدند. هواداران انگلیس آخر هفته خود در انگلستان را ترک کردند و از برادفورد، چشایر، استوک و کراولی به سن‌پترزبورگ رفتند، اما مدت کوتاهی پس از سوت پایان برای سفری طولانی به خانه‌های خود بازگشتند و این پایان انگلستان بود.حدود ٢٠٠ هوادار انگلستان در تمام هفت بازی این تیم در ٦ شهر روسیه حضور داشتند و مسافتی حدود ١٧ هزار مایل را طی کردند. برای بعضی، سفرها گران بود و مجبور بودند با قطارهای یک‌شبه، خودروها و اتوبوس‌ها خودشان را به تیم‌شان برسانند. روز بازی رده‌بندی آنها در ورزشگاه سن‌پترزبورگ حضور داشتند. این‌بار بیش از ٢٠٠ نفر؛ هزاران نفر در ورزشگاه کرستوفسکی قبل از شروع بازی سرود سه شیرها را خواندند و پرچم تکان دادند و صدایشان کل ورزشگاه را پر کرد. اما در نهایت آنها با سرهایی خمیده و چشمانی گریان به خانه برگشتند.
آنها امید داشتند که تیم‌شان مثل سال ١٩٩٦ بازی کند، اما توماس مونیر نگذاشت و در دقیقه چهارم گل تیم بلژیک را به ثمر رساند. بلژیک نیمه اول را کامل به خود اختصاص داد و در برابر انگلستان فوق‌العاده بازی کرد. بلژیک حتی نمی‌‌خواست به انگلیسی‌ها فرصت نفس کشیدن بدهد و از پس این کار هم برآمد. در دقیقه ٨٢ هم چلسی، تیمی که در انگلستان است به انگلستان ضربه نهایی را زد. ادن هازارد بازیکن چلسی است و این‌بار در برابر تیم ملی کشوری که در یکی از بهترین باشگاه‌های آن بازی می‌کند، جنگید
و گل زد. اما همه طرفداران انگلستان هم ناراضی نیستند. آنها خوشحالند که انگلستان به جمع چهار تیم برتر جهان رسیده است. استیون کروچ ٣٥ ساله و دوستش کوین هلی ٣١ ساله هر دو از بیرمنگام به روسیه سفر کردند و درباره تیم ملی انگلیس مثبت حرف می‌زنند. هلی می‌گوید: «ما در تب جام جهانی بودیم و این جام جهانی را دوست داشتیم. انگلستان واقعا فراتر از انتظار ما پیش رفت و دوباره توانست هواداران را به سمت خودش بکشاند.»
گرت ساوت‌گیت، مربی جوان تیم ملی انگلستان هم دوباره به خانه بازگشت. او درباره تیمش و رهبری آن می‌گوید: «مردم این اتفاق را نشانه ضعف رهبری و مدیریت می‌بینند، اما من فکر می‌کنم که این تیم هیچ چیزی کم نداشت و یک تیم قدرتمند بود. به نظرم بهتر است گاهی اوقات رهبری تیم را تایید کرد، چون همین موضوع انرژی زیادی به تیم و مدیران آن می‌دهد اما به هر حال این رهبر تیم است که باید همه‌چیز را بپذیرد و در عین حال بسیار درخشان است که کاپیتان تیم تقصیرها را به گردن گرفته است.» هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلستان از اعضای تیمش تشکر کرده و گفته است: «من نمی‌توانم بچه‌ها را متهم کنم، ما همه تلاشمان را کردیم. ما توانستیم بسیاری از شکاف‌ها را برطرف کنیم اما هنوز تا بهبود یافتن جا داریم. ما همگی گفتیم که هنوز در حال یادگیری هستیم و هر روز بهتر از دیروز می‌شویم.»

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد