hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > جواد قامتی: بازی در فیلم «پوست» مثل دوران سربازی‌ام بود

جواد قامتی: بازی در فیلم «پوست» مثل دوران سربازی‌ام بود

بازیگر فیلم سینمایی «درخت گردو» گفت: به نظر من سینمای امروز در دستان نسل جوان است و در همین راستا به نظرم برادران ارک نفس تازه ای به سینمای ایران دمیده اند، این دو کارگردان ایده های تازه ای برای سینما دارند و همین باعث می شود که دوباره بخواهم با آنها کار کنم.
جواد قامتی بازیگر فیلم سینمایی «پوست» ، پیرامون تجربه بازی در این فیلم سینمایی گفت: فیلم پوست هر چند تجربه بسیار سختی برای من بود اما همانطور که پیشتر هم گفته‌ام مثل دوران سربازی است که هر لحظه خاطره آن باعث شادی و دلگرمی می شود. 
وی در همین راستا ادامه داد: فیلمبرداری فیلم پوست در شرایط بسیار سختی پیش رفت، ما در زمان فیلمبرداری همیشه در دمای زیر صفر درجه مشغول کار بودیم و همین کار را برای تمامی گروه سخت می‌کرد، از طرفی برادران ارک بسیار آرمانگرا بودند و همین عاملی بود تا یک سکانس همواره در بهترین حالت خود به پایان برسد. 

بازیگر فیلم «پوست» درباره مدت زمان فیلمبرداری این فیلم اذعان کرد: ما نزدیک به پنج ماه در ارتفاعات کوه اسکو مشغول فیلمبرداری بودیم و زمستان بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. 
وی با اشاره به نسل جوان سینما تاکید کرد: به نظر من سینمای امروز در دستان نسل جوان است و در همین راستا به نظرم برادران ارک نفس تازه ای به سینمای ایران دمیده اند، این دو کارگردان ایده های تازه ای برای سینما دارند و همین باعث می شود که دوباره بخواهم با آنها کار کنم. 
قامتی با اشاره به حضورش در فیلم «درخت گردو» ادامه داد: من می خواستم سینمای حرفه‌ای را تجربه کنم و به همین دلیل در فیلم محمدحسین مهدویان یک سکانس کوتاه در کنار پیمان معادی بازی کردم، این سکانس هرچند کوتاه بود اما از تجربه حضور در این فیلم راضی هستم. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد