hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > عرضه گوشت قرمز گرم با قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان درب قصابی‌ها

عرضه گوشت قرمز گرم با قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان درب قصابی‌ها

سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: در راستای مدیریت تقاضا و تأمین بازار داخلی و با توجه به صرفه واردات، گوشت وارداتی با ارز نیمایی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

 محمدرضا کلامی اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مقرر شد، گوشت قرمز گرم داخلی با نرخ کمتر از ۱۰۰ هزار تومان برای تأمین بازار داخل، تحویل درب مغازه‌های قصابی شود و حداکثر عددی که واحدهای و خرده فروش‌ها مجاز به ارائه هستند، بر اساس نرخ فاکتور داده شده به آنها باشد.

وی افزود: بدیهی است که نرخ اقلام ران، سر دست و گردن بر اساس درصدهای مجاز هیئت عالی نظارت تعیین و ابلاغ شده است.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار اضافه کرد: در خصوص گوشت وارداتی با ارز نیمایی مقرر شد، این اقلام به صورت بسته بندی شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شود و در صورت وجود مازاد در صنوف منتخب که سازمان حمایت اعلام خواهد کرد، تحویل و توزیع شود.

۶۵ هزار تن میوه در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود

کلامی اعلام کرد: به منظور تنظیم بازار میوه و مرکبات در روزهای پایانی سال، حدود ۶۵ هزار تن میوه با تشخیص کارگروه ستاد تنظیم بازار، در میادین میوه و تره بار سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار این میزان از توزیع با توجه به نیاز مردم در روزهای پایانی سال در نظر گرفته شده است.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: استان آذربایجان غربی یکی از مهمترین استان‌های تأمین کننده به حساب می‌آید و این استان برای تأمین سیب کل کشور اعلام آمادگی کرده و مقرر شده است که سیب مورد نیاز را علاوه بر مقادیر طرح میوه ایام پایانی تأمین کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد