hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آغاز ثبت‌نام کنکور دکتری از فردا

آغاز ثبت‌نام کنکور دکتری از فردا

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۳ از روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه خبر داد.

زمان ثبت‌نام برای شرکت در کنکور دکتری از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از فردا چهارشنبه ۱۷ آبان ماه آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه ادامه دارد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

پورعباس در مورد فرایند ثبت‌نام در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳، خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام، شماره پرونده و کد پیگیری دریافت می‌کنند که باید در حفظ و نگهداری این اطلاعات محرمانه دقت کنند و حتماً یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نام تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

منبع: etemadonline-639796

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد