hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد تا امروز جلو رفته‌ایم، هیچگاه به عقب نرفته‌ایم؛ فلسطین همیشه برای جمهوری اسلامی در اولویت بوده، امروز هم از اهمیت بالاتری برخوردار است

از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد تا امروز جلو رفته‌ایم، هیچگاه به عقب نرفته‌ایم؛ فلسطین همیشه برای جمهوری اسلامی در اولویت بوده، امروز هم از اهمیت بالاتری برخوردار است

وزیر کشور در نشستی با فعالان حوزه فلسطین با بیان اینکه که سنت الهی است که مسیر حق با استقامت هموار شود، گفت: از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد تا امروز به جلو رفته ایم و هیچ گاه به عقب نرفته ایم هرچند که مشکلات و سختی وجود داشته است.

احمد وحیدی وزیر کشور در نشستی با فعالان حوزه فلسطین با بیان اینکه که سنت الهی است که مسیر حق با استقامت هموار شود، گفت: از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد تا امروز به جلو رفته ایم و هیچ گاه به عقب نرفته ایم هرچند که مشکلات و سختی وجود داشته است.

به گزارش فارس، بخشهایی از اظهارات وحیدی را در ادامه می خوانید:

 

  • همه پیروزی های ما از قِبَل آن واقعه جانگداز و سخت است و اسلام ناب، پس این واقعه جاودانه شد.
  • یک تغییر اساسی در معادلات منطقه ای در حال رخ دادن است،  درست است که وقایع اخیر در منطقه ای به وسعت ۳۵۰ کیلومتر رخ می دهد اما تحولات عمیق فرهنگی را شکل داده است.
  • این تحول عمیق در حال شکل گرفتن است و محدود به آن سرزمین نیست. تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه های مهمی چون هاروارد و آکسفورد یکی از جلوه های این تحول است.
  • فلسطین همیشه برای جمهوری اسلامی در اولویت بوده است و امروزه هم از اهمیت بالاتری برخوردار است.

منبع: etemadonline-639759

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد