hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > امضای قرارداد با چینی‌ها به جای معماران ایرانی برای ساخت استادیوم جدید

امضای قرارداد با چینی‌ها به جای معماران ایرانی برای ساخت استادیوم جدید

با اعلام وزارت ورزش و جوانان امضا تفاهم‌نامه با چین برای ساخت استادیوم در تهران.جالب اینکه دو استادیوم زیبای تهران یعنی آزادی و تختی به دست دو معمار توانمند ایرانی طراحی و اجرا شد

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از امضای یک تفاهم نامه با چین جهت ساخت یک مجموعه ورزشی جدید خبر داد.
به گزارش "ورزش سه"، چند ماهی است که بحث ساخت یک استادیوم جدید در پایتخت توسط مسئولین عالی رتبه کشور مطرح شده است. پس از آنکه رئیس جمهور به وزارت ورزش و جوانان دستور داد تا برای احداث یک ورزشگاه در تهران اقدامات لازم صورت بگیرد، این وزارت خانه نیز به صورت جدی پیگیر موضوع مطرح شده است.
آنگونه که پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده، قرار است فردا و در حضور وزیر ورزش و جوانان، تفاهم‌نامه ایران و چین برای طراحی و ساخت مجموعه ورزشی جدید در تهران امضا شود.
در متن این خبر آمده است: تفاهم‌نامه مشاوره در طراحی و ساخت مجموعه ورزشی و فرهنگی پایتخت فردا در حضور وزیر ورزش و جوانان امضا خواهد شد.

از ساعت ۱۶ فردا (سه‌شنبه) جلسه وزیر ورزش و جوانان با مدیرعامل شرکت چینی IPPR در ساختمان مرکزی وزارتخانه برگزار می‌شود.

پس از پایان این جلسه قرار است تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ایران و شرکت IPPR در زمینه مشاوره در طراحی و ساخت مجموعه ورزشی و فرهنگی در تهران به امضای طرفین برسد.

بر اساس این گزارش، ٢٠ شهریور در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران، رییس‌جمهور به منظور رفع نیازهای ورزش جوانان دستور داد «ورزشگاه آبرومند و در شأن و منزلت قهرمانان ملی» در تهران احداث شود.

در پی این دستور مقدمات این کار انجام شده و قرار است با امضای تفاهم‌نامه میان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و شرکت IPPR، این کار وارد مرحله جدیدتری شود.

 

منبع: khanefootball-48989

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد