hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > آموزش های مهارتی می تواند در کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی تأثیر گذار باشد

آموزش های مهارتی می تواند در کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی تأثیر گذار باشد

در راستای اجرای همکاری در ارائه آموزش های مهارتی در محلات گرگان، الازمنی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید حاج قاسم سلیمانی با مرد مومن معاون سازمان فرهنگی, اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و مسئولین خانه های فرهنگ شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید حاج قاسم سلیمانی گرگان، مرد مومن معاون سازمان فرهنگی, اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: در وضعیت کنونی جامعه، آموزش های مهارتی میتواند در کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی تأثیر گذار باشد و هدف اصلی این نشست برنامه ریزی برای ارائه آموزش های مهارتی در محلات گرگان به منظور توانمندسازی افراد جامعه است.

 

الازمنی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید حاج قاسم سلیمانی گرگان ضمن تشکر از همکاری سازمان فرهنگی, اجتماعی و ورزشی شهرداری و خانه های فرهنگ در خصوص مهارت آموزی، به معرفی رسالت آموزش های فنی و حرفه ای پرداخت و یاد آور شد: دوره های مهارتی با توجه به نیازهای آموزشی در هر محله برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: این مرکز آمادگی ارائه آموزش های مهارتی در بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد را در شهرستان دارد و با توجه به نیازهای آموزشی در هر یک از این بخش ها، آموزش های لازم اجرا خواهد شد.

 

الازمنی گفت: با هدف آشنایی مسئولین خانه های فرهنگ شهرستان با موضوع کارآفرینی و کسب و کار، دوره های آموزشی کارآفرینی و کسب و کار برگزار خواهد شد و همچنین به منظور ارائه خدمات مشاوره آموزشی و شغلی به افراد، کارشناسان آموزش و مشاوره و هدایت شغلی مراکز در خانه های فرهنگ حضور خواهند یافت.

 

 در پایان مسئولان خانه فرهنگ گرگان به بیان نقطه نظرات و مشکلات موجود در بحث آموزشی پرداختند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد