hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > (ویدیو) تریلر فیلم «گودزیلا منهای یک»؛ بازگشت هیولای وحشتناک به ژاپن

(ویدیو) تریلر فیلم «گودزیلا منهای یک»؛ بازگشت هیولای وحشتناک به ژاپن

این تریلر گودزیلا منهای یک، ژاپن را در یک وضعیت کاملاً آشفته در نتیجه اقدامات این هیولا نشان می دهد.

جدیدترین تریلر فیلم گودزیلا منهای یک (Godzilla Minus One) تولید اخیر کمپانی توهو منتشر شد. این فیلم به کارگردانی تاکاشی یامازاکی، هیولای افسانه‌ای را در روزهای پس از جنگ جهانی دوم به ژاپن بازمی‌گرداند.

در این تریلر که توسط اکانت رسمی توهو منتشر شده است، ابتدا شاهد یک کشتی غرق شده‌ی مرموز هستیم و گودزیلای کایجو به عنوان موجودی غول‌پیکر در حال سفر در آب‌ها معرفی می‌شود. اما در ادامه، از این هیولا به عنوان یک موجود ناشناخته یاد می‌شود.

لحظات پایانی تریلر نشان می‌دهد که فلس‌های گودزیلا به رنگ آبی درمی‌آیند، انگار در حال شارژ شدن برای حمله‌ای آتشین است، اما برخلاف نفس آتشین معمول گودزیلاهای دیگر به نظر می‌رسد.

«گودزیلا منهای یک» به وعده های جسورانه توهو عمل خواهد کرد

این تریلر گودزیلا منهای یک، ژاپن را در یک وضعیت کاملاً آشفته در نتیجه اقدامات این هیولا نشان می دهد. در عرض چند ثانیه، گودزیلا از آسمان‌خراش‌ها عبور می‌کند و انبوهی از ویرانی را پشت سر خود به جا می گذارد. در نماهای دیگر، او حتی در حالی که پشت خاردارش از آب بیرون زده است، دریانوردان را مورد حمله قرار می دهد.

تریلر «گودزیلا منهای یک»

در کمپین تبلیغاتی گودزیلا منهای یک، توهو مرتباً به تفاوت این فیلم با تصاویر اخیر هالیوود از هیولاها اشاره کرده است. از زمانی که این استودیو ساخت فیلم های گودزیلا را در سال ۱۹۵۴ آغاز کرد، به خود می بالد که گودزیلاهای آنها از نسخه های کم خطری که هالیوود تولید می کند، متفاوت است.

پیش از گودزیلا منهای یک، توهو اعلام کرده است که گودزیلای این فیلم به حمله های مخرب و ویران کننده‌اش بازخواهد گشت. بر اساس تصاویر اولیه و اکنون تریلر آن، به نظر می رسد که سازندگان این فیلم به وعده‌ی خود عمل کرده اند.

تریلر «گودزیلا منهای یک»

به نظر می‌رسد این فیلم بتواند طرفداران قدیمی گودزیلا را راضی نگه دارد و تجربه دیدن تهدید گودزیلا بر پرده سینما را برای آنها تداعی کند.

منبع: روزیاتو

منبع: faradeed-160202

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد