hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > روز آرام در بازار سایپایی‌ها؛ قیمت «شاهین» کاهشی شد + جدول

روز آرام در بازار سایپایی‌ها؛ قیمت «شاهین» کاهشی شد + جدول

اقتصادنیوز: امروز 14 آبان سایپایی‌ها مانند پرطرفدارهای ایران خودرو با کمترین تغییر راهی بازار شدند و روز آرامی را سپری کردند.

به گزارش اقتصادنیوز؛ نگاهی به جدول قیمت سایپایی‌های نشان می‌دهد امروز در کنار افت، ثبات قیمت را هم تجربه کردند و با این شرایط نوسان اندک قیمتی داشتند.  

براساس ارزیابی بازار امروز در کنار «شاهین» خانواده تیبا با افت 2 میلیونی راهی بازار شدند. و خانواده کوییک تغییر قیمت نداشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 593 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 2 میلیونی داشته است. اما خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 347 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر 347 میلیونی ماند.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز خانواده تیبا در بازار افت 2 میلیونی داشتند و با این شرایط «تیبا صندوقدارSX» در بازار 332 میلیون تومان گذاری شد و «تیبا هاچ‌بک» هم با 342 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» امروز با کاهش یک میلیونی در بازار 336 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاد 14

منبع: eghtesadnews-608106

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد