hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > حمله حجت کریمی:خطیر صحبت‌های ‌وقیحانه می کند

حمله حجت کریمی:خطیر صحبت‌های ‌وقیحانه می کند

بحث تضییع بیت‌المال از زمان مدیرعاملی شما مد شده؟

پاسخ تند حجت کریمی به اتهام‌های جدید خطیر
حجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال ضمن دفاع از عملکرد خود به مدیرعامل جدید استقلال اتهام‌های متقابلی را علیه او مطرح می‌کند.
به گزارش "ورزش سه"، در پی صحبت‌های اخیر علی خطیر در برنامه ورزش و مردم، حجت کریمی در مقام پاسخگویی اتهامات مطرح شده از سوی مدیرعامل آبی‌ها را رد کرده و آن را ناشی از دشمنی ادامه دار وی با خود می‌داند.
روز جمعه و در برنامه ورزش مردم، خطیر در پاسخ به پیمان یوسفی در بخشی از صحبت‌هایش به مسئله تضییع حق بیت المال اشاره کرد و مدیرعامل پیشین استقلال را مسئول پرونده چند صد هزار دلاری سیلوا مدافع برزیلی دانست.

وقتی مجری ورزش و مردم از خطیر خواست که دقیقا بگوید کدام مدیرعامل در این مسئله مقصر است، او گفت مدیرعامل سابق که منظورش حجت کریمی می‌بود. حالا پس از گذشت دو روز حجت کریمی صحبت‌های جالبی را درباره خطیر مطرح می‌کند.

او در این‌باره می‌گوید: حقیقت ماجرا این است که بنده پس از جدایی از استقلال بر خلاف خیلی از مدیران، کاری به کار تیم و نحوه اداره باشگاه ندارم و کارهای خودم را دنبال می‌کنم اما هر از چندگاهی دوستان پای مرا به مسائل خودشان باز می‌کنند در حالی که بنده قصد ندارم حرفی بزنم یا چیزی بگویم که باعث تضعیف استقلال بشود آن‌هم در این شرایط حساس.

کریمی گفت: خوشحالم انتخابی که برای استقلال داشتم آقای نکونام با وجود تمام سنگ اندازی‌هایی که برای ایشان پیش آمد کارشان را به بهترین نحو انجام می‌دهند و استقلال را به صدر لیگ رسانده و بازهم خدارا شکر می‌کنم که وسیله‌ای شدم تا بهترین نفر به استقلال بیاید.

او ادامه می‌دهد: در موضوع آقای سیلوا مدارک موجود است، نوتیس‌هایی که برای باشگاه فرستاده از زمان پیش از من آغاز شده و به دوره من ختم شده است. اما مسئله اینجاست که ما در آن زمان شرایط مالی مساعدی نداشتیم و در انتظار گشایش برای آینده بودیم. تصور من هم این بود اگرچه سیلوا برای ما نوتیس می‌فرستد، فصل آینده با استقلال قرارداد دارد و باشگاه دیگری هم او را نمی‌خواهد که پیش بینی من درست بود و او اکنون بیرون مانده، می‌شود با او توافق کرد و او را به استقلال برگرداند. مطمئنم اگر در استقلال بودم این کار را انجام می‌دادم چرا که هم استقلال به او نیاز داشت و هم از حضور در ایران راضی بود. البته ایجنت خارجی او آدم خاصی بود اما در نهایت می‌شد که سیلوا امسال در استقلال به کارش ادامه بدهد و موضوع شکایت برای غرامت کلا اتفاق نیفتد. البته من دیگر در استقلال نبودم و نمی‌دونم بحث یارگیری چطور پیش رفت و چگونه این بازیکن که باشگاهی ندارد و به دنبال یک تیم برای بازی است دیگر در استقلال نیست.

مدیرعامل سابق آبی‌ها می‌گوید: حرف شکایت از بنده را کسی مطرح می‌کند که در دوران قبلی حضورش در استقلال دو پرونده بزرگ و پر سروصدا را پشت سر گذاشته، اول آقای استراماچونی و دوم آقای شفر که تا ریال آخرشان را از ایران گرفته‌اند. فکر می‌کنم در آن زمان مسئله تضییع بیت المال مطرح نبود و این‌ها مفاهیم جدیدی است که در فوتبال ایران جا افتاده و  تازه ۳-۴ ماه است که مد شده است. بنده به آقای خطیر حق می‌دهم که از من شکایت کنند اما اجازه بدهند که من هم به عنوان مدیرعامل سابق استقلال از ایشان شکایت کنم که در دوره قبلی باعث تضییع بیت المال شده‌اند، آقای شفر 550 هزار دلار از استقلال گرفتند و اقای استراماچونی هم که به اندازه‌ای که باشگاه چند سال نمی‌توانست مبلغ بدهی را تامین کند!

کریمی در ادامه صحبت‌هایش گفت: متاسفانه صحبت‌های ‌وقیحانه در حدی است که جا برای سکوت باقی نمی‌گذارد. همانطور که گفتم من واقعا علاقه ای برای حرف زدن در این موارد را ندارم و ترجیح می‌دهم حرفی نزدم که باعث تکدر خاطر هواداران استقلال بشود. این راهم بگویم که به عنوان مدیرعامل به صورت نرمال هرکس باید با پذیرش این پست مسائل و مشکلات آن را قبول کند و این مسئله در مورد من صادق بوده و در مورد کسانی که بعد از آقای خطیر می‌آیند نیز صادق است. البته ایشان با شم اقتصادی بالایی که دارند و اسپانسرهای متنوع و چند ملیتی که برای استقلال گرفته‌اند همه مشکلات را مثل آب خوردن حل می‌کنند.

 

منبع: khanefootball-48963

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد