hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > 264 مورد مکاتبه و اطلاع رسانی در خصوص تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی به بستر و حریم رودخانه ها

264 مورد مکاتبه و اطلاع رسانی در خصوص تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی به بستر و حریم رودخانه ها

مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان بیان کرد: از ابتدای فروردین امسال، تا مهرماه سال 1402 تعداد 264 مورد مکاتبه و اطلاع رسانی به شهرداری، بخشداری ، دهیاری ها در خصوص تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی به بستر و حریم رودخانه ها و جمع آوری آن ها صادر شده است.
مسعود عنایت مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: زباله های خانگی و نخاله های ساختمانی از منابع آلاینده محیط زیست و کیفیت منابع آب محسوب می شوند و علاوه بر تخریب کیفیت آب با انسداد مسیر مجاری و رودخانه موجب تشدید سیلاب و آبگرفتگی اراضی و مناطق مسکونی می شود. بر طبق ماده 7 قانون مدیریت پسماندها (مصوب 20/02/1383) مدیریت اجرای ؟؟ کلیه پسماندها ( غیر از صنعتی و ویژه ) در شهرها و حریم آنها به عهده شهرداریها است.    
وی افزود: در همین راستا بازدید های منظم و پیوسته از مجاری آبی صورت می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلیه زباله های خانگی و نخاله های ساختمانی در بستر و حریم رودخانه ها، اخطاریه های لازم به شهرداریها و دهیاری ها جهت جمع آوری زباله خانگی و نخاله های ساختمانی از بستر و حریم رودخانه ها ارسال می گردد.همچنین رونوشت نامه ها ی مذکور به فرمانداری ها ، دادستانی ،اداره بهداشت و اداره محیط زیست نیز ارسال می شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد