hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دانش‌آموزان برتر معلم می‌شوند/ جذب و استخدام در «کشف استعدادهای معلمی»

دانش‌آموزان برتر معلم می‌شوند/ جذب و استخدام در «کشف استعدادهای معلمی»

وزیر آموزش و پرورش در برنامه‌ای تلویزیونی از تدوین سازوکاری خبر داد که براساس آن دانش‌آموزان برتر در مسیر جذب وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند تا آموزش‌های معلمی ببیند.

دانش آموزانی که خلق و خوی معلمی دارند تحت عنوان استعدادهای برتر ملی جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

به گزارش صداوسیما، رضامراد صحرایی با حضور در شبکه آموزش سیما، گفت: از ستاد ملی تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستیم که امکانی را برای ما فراهم کنند تا بهترین دانش‌آموزان ما در یک فرآیند روشن معلمان آینده ما شوند.

وی ادامه داد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی یک مصوبه ای تحت عنوان «کشف استعدادهای معلمی» گرفتیم که طبق آن دانش آموزانی که خلق و خوی معلمی دارند بتوانند در آینده معلمان ما شوند.

وزیر آموزش و پرورش در عین حال خاطر نشان کرد: ورود به آموزش و پرورش نیاز به ردیف استخدامی دارد چراکه اینها دانشجوی عادی محسوب نمی‌شوند و از لحظه ورود به دانشگاه فرهنگیان مستخدم رسمی آموزش و پرورش هستند.

صحرایی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه فراگیر پرورشی مدارس در پنج محور که یکی از این محورها «ایمان» است و در ذیل آن اقامه نماز دنبال می شود، توضیح داد: در روزهای اخیر در برخی رسانه ها به نقل از معاون پرورشی ما گفته شد که دانش آموزان موظف شده اند نماز خواندن خود را ضبط کرده و برای ما بفرستند. ما همانجا فهمیدیم کارمان درست است.

صحرایی همچنین از نهایی شدن آیین نامه «مسیر رشد معلمی» خبر داد و گفت: آیین نامه مسیر رشد معلمی در حال آماده شدن است تا پس از رتبه بندی معلمان نهضت یادگیری در بین تمام معلمان به راه افتد.

 

منبع: etemadonline-639306

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد