hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > کافه «ایران دخت» مکانی برای دورهمی های صمیمانه دختران گرگانی است

کافه «ایران دخت» مکانی برای دورهمی های صمیمانه دختران گرگانی است

شهردار گرگان کافه «ایران دخت» که نخستین کافه اختصاصی دختران شمال کشور است را مکانی برای دورهمی های صمیمانه دختران گرگانی عنوان کرد.

سید محمدرضا سیدالنگی در آیین افتتاحیه کافه «ایران دخت» سخنان خود را با گرامیداشت ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار جهانی آغاز کرد و گفت: «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تنها یک شعار نیست بلکه یک استراتژی است‌ و به زودی شاهد محو رژیم صهیونیستی از نقشه های جهان خواهیم بود.

وی با تبریک روز دانش آموز به دانش آموزان حاضر در برنامه گفت: مدیریت شهری گرگان در راستای ایفای نقش اجتماعی خود، این مکان را که عرصه ای متروکه بود در قالب ششمین طرح شنبه های جهادی کلنگ زنی کرد و امروز در قالب سی و یکمین طرح شنبه های جهادی همزمان با روز دانش آموز به بهره برداری رسانید.

سیدالنگی عنوان کرد: با توجه به اغتشاشات سال گذشته، ایجاد فضای مناسب برای دختران در جلسه هم اندیشی همفکری و طی تفاهم‌ نامه مشترک شهرداری گرگان، آموزش و پرورش استان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی منعقد شد. 

وی خاطرنشان کرد: این طرح در زمینی به عرصه ۱۲۰۰ متر مربع که ۵۰۰ متر مربع آن بهسازی شده و ۱۲۰ متر مربع بنای آن است، با اعتبار حدود ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

شهردار گرگان تصریح کرد: از امروز دختران عزیز شهرمان می توانند در این مکان با کمترین هزینه دورهمی های دوستانه و صمیمانه و برنامه های فرهنگی و سرگرمی خود را با کارایی و اثربخشی مناسب برگزار کنند.

سیدالنگی تصریح کرد: امیدوارم با کمک سایر دستگاه ها شاهد ایجاد فاز دوم و سوم این طرح و راه اندازی طرح های مشابه در سایر محلات کم برخوردار باشیم.

لازم به ذکر است، اولین کافه دختران شمال کشور ظهر شنبه همزمان با 13 آبان، روز دانش آموز با هدف ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی ویژه دختران در کوی ایرانمهر در قالب سی و یکمین هفته شنبه های جهادی شهرداری گرگان به بهره برداری رسید.

سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، غلامرضا منتظری و رمضانعلی سنگدوینی نمایندگان مجلس، مدیران استانی و شهرستانی، فرماندار شهرستان، شهردار گرگان، اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی و دانش آموزان دختر و پسر در آیین افتتاحیه حضور داشتند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد